Meidän koira ois vetäny intopinkeenä vaan kuonoonsa mokomat kasvikset... (Porkkanat on parhaita ja vielä parempia jos ollu lumiukon nenänä muutaman kk...)
[
5 viestiä
|
]
⭰
Hetki ennen huutoa
Iinekselle kyytiä
transu pappa
siihen losahti
Pst. oisko pedigreä
Doug Winger Pup
tofukinkku
Lohdutti kamuansa
kuumeen mittausta
neekeri juo olutta
Herkullista nistipataa
vähän kakkaa lattialla
Mitä ovat robottipidikkeet?
Oletitko juuri pihvin raaka-aineen?
lautalaisen pettymys
Voisinko päästä nukkumaan myös
VLC media player tisseillä
Äkkiä piiloon
Kuvasia
Turri
Kevyet helmat ja kesää odotellessa
vuosaari
Nää paperit on just niitä mihin mä olen niistänyt tai runkannut