Niin... Vaikken CS-pelaaja ollutkaan niin olihan se Fortnite. Kummasti tajusin sillon jo, että se peli ja kaikki kulttuuri sen ympärillä on perseestä, enkä hypänny siihen kelkkaan.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Proto-Jonne
A.C.A.B.
Sarjakuva
hinnat kovenee
halpatyövoima
vitu koulu
Pysähtyi käskystä
otos
Koe vastauksia
joskus voi käydä näin.
Jumalan luomus
Lakkaa haaveksimasta ja juo viinasi
Minun paikkaa et vie
Varmaan napsahti
Parempi kuin muut
Vittu ku yrittää pelata dark souls mut läski sisko haluu nussii.