Ostin Alangon toisen soololevyn "Jäätyneitä lauluja" vinyylinä heti sen ilmestyttyä. En tiedä Hassisen Koneen faneista ja heidän suhtautumisestaan levyn koneellisempaan soundiin, mutta meikäläiseen se iski täysillä. "Jäätyneitä lauluja" on niitä levyjä joita ei myyty pois ja löytyy hyllystä vieläkin.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Ihana mummo
Kuntoilua
Order 69
Hääyö.
Mukaan vaan
Roopen pelit
Vanhassa vara parempi
poliittinen kompassi
Suomalainen seksiopas opettaa miten taudit tarttuu