täs sarja kuvas pitää tietää -- (Viljo82, to 3.6.2010) täs sarja kuvas pitää tietää -- (Viljo82, to 3.6.2010)
Hahmontunnistus Hahmontunnistus
Siivouspäivä Siivouspäivä
Jumala häpäisty :( Jumala häpäisty :(
Koira hommaa sapuskaa Koira hommaa sapuskaa
*tsirp tsirp* *tsirp tsirp*
porno pettymys porno pettymys
Perus Vantaalainen Perus Vantaalainen
Tytöillä on helppoo Tytöillä on helppoo
Angstaaja owned Angstaaja owned
poop spirit poop spirit
kaljapäissään tuli leivottua kaljapäissään tuli leivottua
Voi sitä etuvedollakin pitää omalla tavallaan ''hauskaa'' Voi sitä etuvedollakin pitää omalla tavallaan ''hauskaa''
Nii Nii
Eläingiffejä Eläingiffejä
siitoin siitoin
svarzeneggeri sarjakuva (itse tehty). -- (Sakolut, ma 28.6.2010) svarzeneggeri sarjakuva (itse tehty). -- (Sakolut, ma 28.6.2010)
Noinkin voi käydä Noinkin voi käydä
Luolasto.org Luolasto.org
muutama RASMUS juttu muutama RASMUS juttu
A shat A shat
Miete Miete
Autokaupoilla Autokaupoilla
Varastomiehen selviytymiskeino Varastomiehen selviytymiskeino
 1 454 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 09.02.2019 14:03:45
[ + 13 - | ]
👑 Plussatuin 09.02.2019.
👑 Katsotuin 09.02.2019.

AR - Anonyymit Rasistit

[24098] [AR---Anonyymit-Rasistit-(Realisti,-la-10.3.2012).png] [0.09 MB] [640x1911] [] []
AR---Anonyymit-Rasistit-(Realisti,-la-10.3.2012).png

naurunappula

(682)  · 

realisti

(14)  · 

paint

(334)  · 

rasisti

(76)
09.02.2019 16:08:52
#157498 [+-] Piilota Suosittele

>>157471
NN aikaan jos sano että monikulttuurisuus ei oo ehkä vaan rikkautta niin oli natsi tai vähintään rasisti.

ps. neekerit uuniin, ei sinne poltettavaks vaan polttoaineeks niin on jotain hyötyä

09.02.2019 20:26:24
#157596 [+-] Piilota Suosittele

157568

LOL. Ensinnäkään en määritellyt kuka sanoo, vaan sinä teit sein.

TUPLALOL
Ihmiset hyväksyvät ja pitävät normina paljon sellaista viitekehyksensä sisäpuolelta tulevaa, joka sen ulkopuolelta tullessa koetaan loukkaavana.

10.02.2019 20:36:12 | 20:37:36
#158037 [+-] Piilota Suosittele

>>157814

Lasten kanssa inttäminen on keskimäärin urheiluun käypä laji, mutta ultimaattisesti turhaa.

@Volmari85 (henkinen neekeripoika) :D

edit: korjattu "ultimaattisesti" sanan kirjoitusasu

14.04.2024 18:17:41
#614326 [+-] Piilota Suosittele

Rasismia on ennen kaikkea mamun laittaminen jonottamaan asuntoa niin kuin muutkin, laittaminen tasa-arvoiseen asemaan työpaikkojen ja koulutuspaikkojen hauissa, saati jos odottaa elävän ja olevan ihmisiksi muiden lailla.

[ 9 viestiä | ]