Pitää ottaa rauhallisesti Pitää ottaa rauhallisesti
Ööö Ööö
Wöööööööööö Wöööööööööö
Uusnatsi preerialla Uusnatsi preerialla
Suihkumietteitä Suihkumietteitä
Sekavaa paskaa ja tissejä Sekavaa paskaa ja tissejä
Pylly Pylly
Muistihedelmä Muistihedelmä
Syntymisnen (2010) Syntymisnen (2010)
Marion runkkukäsi Marion runkkukäsi
Kateellinen toisten puolesta uhriutuja hyökkäsi Kateellinen toisten puolesta uhriutuja hyökkäsi
Kaurahiutaleita Kaurahiutaleita
Bueno... Bueno...
Läskeilläkkö vai ei läskeillä? Läskeilläkkö vai ei läskeillä?
Selityksen makua Selityksen makua
Mitä helvettiä?? Mitä helvettiä??
kontenttia kontenttia
Stadilaistuneet somalit Stadilaistuneet somalit
Chili-tilaus Chili-tilaus
Piilos leikki taide teos (2010) Piilos leikki taide teos (2010)
tekivät itse ja säästi tekivät itse ja säästi
O_O O_O
markosetä imettää markosetä imettää
nuudelihaaste nuudelihaaste
 858 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 05.01.2019 00:18:33
[ + 5 | ]

Hyvää työväenliiton perjantaita!

[22491] [propa.jpg] [0.22 MB] [917x452] [] []
propa.jpg

venäjä

(491)  · 

repostnik

(20)
05.01.2019 11:52:04
#141894 [+1] Piilota Suosittele

En nyt sanoisi, että juomajakelu on sekavaa. Se on erittäin helppoa hommaa. Silloin, kun kaikki somalit eivät ole lastauslaiturien edessä.

05.01.2019 13:17:39
#141930 [+-] Piilota Suosittele

>>141894

No onneksi harvemmin -kaikki- somalit ovat ulkoistuneet juuri siihen sinun lastauslaiturin eteen. Mutta niinhän se on että jokaisella aurinkoisella säällä on pilvi edessä ja siinä paskarantu.

05.01.2019 13:20:36
#141933 [+1] Piilota Suosittele

>>141930

Eivät kaikki. Samaan tapaan kuin 500 vuotta integroitumista yrittäneen suvun jäsenet otetaan vertaukseen. Jos yksi suvun jäsen tekee töitä, tekeekö kaikki? Meillä oli duunissa yksi mustalainen. Oli helvetin hyvä, kova tekemään duunia. Joutui silmätikuksi muille mustalaisille kun teki duunia.

[ 6 viestiä | ]