Syön vain 9 annoksesta ylöspäin Syön vain 9 annoksesta ylöspäin
Kotona juominen on turvallisempaa ei tarvii pelätä baariruusuja Kotona juominen on turvallisempaa ei tarvii pelätä baariruusuja
Dio seikkailee 3 Dio seikkailee 3
Nugs Nugs
Vaatetus Vaatetus
Se on teille pitkäperjantai Se on teille pitkäperjantai
Maxcedes Maxcedes
Mielenkiintoista Mielenkiintoista
Mestari! Mest... Eiku Siika! Siika! Siika! Mestari! Mest... Eiku Siika! Siika! Siika!
Fillaristi Fillaristi
sanoin että heitä pallo :> sanoin että heitä pallo :>
Varoitus Varoitus
Kesän pörriäiset Kesän pörriäiset
Väärinpäin laitettu vessapaperirulla tappaa luovuuden Väärinpäin laitettu vessapaperirulla tappaa luovuuden
Historian havinaa Historian havinaa
Rottatarjous Rottatarjous
Vasemmiston nousu Vasemmiston nousu
turvapaikanhakija pesulla turvapaikanhakija pesulla
honk honk honk honk
oof,saippua,tassut,lähellä,fuufuu ja katseleva kissa :3 oof,saippua,tassut,lähellä,fuufuu ja katseleva kissa :3
Kuin kaksi marjaa Kuin kaksi marjaa
Hymyile :3 (Koska olet kissekamerassa) Hymyile :3 (Koska olet kissekamerassa)
Oon tää kisse t. Mestari Oon tää kisse t. Mestari
tokio drifting tokio drifting
 973 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.29 MB, 1 tiedosto, 31.12.2018 07:26:08
[ + 5 | ]

Kramppi

[22308] [tiedosto.mp4] [1.29 MB] [640x360] [] []

lihas

(16)  · 

supistus

31.12.2018 15:38:30
#139661 [+-] Piilota Suosittele

"Im not doing anything" Ööö en oo mikää asiantuntija mut jokuse kerra elämäs tullu kramppi (ja aina pohkeesee) ni oon lyöny jalan samantien täytee venytyksee ni ei pääse lihas vittuilee mulle. Menny ohi aika instana, tollee ku pitää ni kai se kestää pitempää emt? Ei oo kyl mitää hajuu et onks tää hyvä keino mut itel toiminu D:

31.12.2018 17:46:35
#139724 [+-] Piilota Suosittele

pakottaa lihaksen vaan jotain vasten suoraksi niin lakkaa ryppyilemästä, mitä nopeammin tekee niin sitä vähemmän kipeäksi jää
ja sit popsii vähä magnesiumia ettei tulis heti uudestaan

31.12.2018 20:38:44
#139848 [+-] Piilota Suosittele

Ite tein uimishajoituksia siten, että tein itselleni väkisin krampin jalkaan. Ja katsoin pystyinko uimaan .Sitä tein aika paljon ja totesin, että se on yhä helpompaa ja helpompaa.

Toisaalta tätä en ole enää tehnyt useaan vuoteen.

[ 5 viestiä | ]