Tämähän on jo perin vanha ja paljon mahtipontisempiakin on sittemmin tehty. Silti edelleen hyvin toimiva ja Trans-Siberian Orchestran Wizards in Winter on loistava musiikkivalinta.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Talon myynti.
Jouluvalot
Venäläinen puutalo
Hyvät perustukset
Tää RDR 2 on aika lit
minähän en roskakuskeille maksa
blyattalo
Dingo
Jonkun homon mökki
Viskikolan kämppä
Asunto
Hauskakaupunki
Kissojen talo
DnD
Mitäs jos ostaisi pienen pläntin maata + tämmösen ?