Paskanen nauru Paskanen nauru
pallit pallit
nyt tulee lastua nyt tulee lastua
et tule tänne >:3 et tule tänne >:3
mene nyt mene nyt
Olispa tämmösiä poliitikkoja suomessakin Olispa tämmösiä poliitikkoja suomessakin
Linjoilla ruuhkaa Linjoilla ruuhkaa
Keijo pormestariksi! Keijo pormestariksi!
pissattaa ja oskettaa pissattaa ja oskettaa
piilossa piilossa
Höhö :D Höhö :D
Slim Mill Persujen listoille *tunteisiin* Slim Mill Persujen listoille *tunteisiin*
Sopii myös lessuihin Sopii myös lessuihin
Kumman kaa? Kumman kaa?
hän oli hyvä poika hän oli hyvä poika
Pro players Pro players
Nostetaan veroja? Nostetaan veroja?
Kaijakorista Kaijakorista
Kyl turuuuski! Kyl turuuuski!
Pam! Pam!
no se tuli kalliiksi no se tuli kalliiksi
ahmatti ja teppo ahmatti ja teppo
Ja taas kävi näin Ja taas kävi näin
talla talla
 1 405 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 16.10.2018 15:09:43
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 16.10.2018.

Loiskulttuurin tuhoutuminen lähellä

[19304] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [399x277] [] []
tiedosto.jpg

mannet

(11)  · 

arvostelu

(11)  · 

paska

(483)  · 

kulttuuri

(32)  · 

mustalainen

(155)  · 

romani

(54)  · 

rainer

 · 

friman

 · 

heimoveli

 · 

työ

(113)  · 

koulu

(74)  · 

yhteiskunta

(6)
16.10.2018 15:44:35 | 15:49:25
#109837 [+-] Piilota Suosittele

109831


Eläpäs nyt anna äänekkään 99,8% prosentin pilata muiden mainetta.

Asuin itä-tuirassa hetkosen ja vähemmän heistä oli haittaa kuin minusta. Mukavaa porukkaa.

Ei tullut keklua keuhkoon, kun oli ihmiselle ihminen.

Ns. etnokohtaaminen :D parin nuoren romaanityären kanssa...

Olivat kauppaan menossa ja katselivat itseään hissin peilistä. "näytetään me ihan hirveiltä. Ihan hirveiltä näytetään. mitä mieltä siä oot?"

2evill: "No mitä se haittaa, jos ette ole edes yrittäneetkään. Lähimarkettiin olette menossa kuitekin."

____________________

Olihan siellä sitten verta porttikäytävässä pari kertaa, mutta missäpä "ongelmalähiössä" ei olisi.

16.10.2018 18:26:34
#109901 [+-] Piilota Suosittele

109840

Kaveri asuu Seinäjoen ympäristössä ja sinne muutti mustalaisia. Menivät kylään niin emäntä oli kahveja keitteleen. Olivat lyöneet kirveen pöytähän ja sanoneet, jotta voivat kahvit juua, mut sitten tarttis muuttaa pois...

17.10.2018 18:32:51
#110185 [+-] Piilota Suosittele

110114

Ehkä siihen on sitten syynsä, et ne osaa käyttäytyä tietyissä paikoissa. Kaikkialla ei kestä perseillä.

Mut onhan muistaakseni Tampereen poliisipäällikköki ollu manne...

18.11.2018 15:32:35
#122633 [+-] Piilota Suosittele

109831

Viikko sitten neljä romania huus toisilleen kurkku suorana keskellä yötä kadulla. Yritä siinä sitten nukkua

[ 7 viestiä | ]