The half animated live action movie starter pack The half animated live action movie starter pack
Pekka Naantalissa (alk.per. nimi ei tiedossa) Pekka Naantalissa (alk.per. nimi ei tiedossa)
Dolan lyö (alk.per. nimi ei tiedossa) Dolan lyö (alk.per. nimi ei tiedossa)
Onko tuttua? Onko tuttua?
Gotta Eat Lasagna Gotta Eat Lasagna
Viivästys Viivästys
Mahdollisuuksia on monia Mahdollisuuksia on monia
Yo dawg Yo dawg
Etuoikeuksia Etuoikeuksia
ei toimi suomessa ei toimi suomessa
Samsung mainos Samsung mainos
Catnip Catnip
Nuclear cat Nuclear cat
Räjähteet lentää Räjähteet lentää
Repon maailmankartta Repon maailmankartta
Aku Aku
thanos doge thanos doge
Iso paska Iso paska
Make keulii (alk.per. nimi ei tiedossa) Make keulii (alk.per. nimi ei tiedossa)
:3 lopeta tuo :> :3 lopeta tuo :>
:) :)
Keksi Keksi
gondolan kotoinen kahvihetki gondolan kotoinen kahvihetki
Tulista Tulista
 1 149 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 05.10.2018 14:16:11
[ + 26 - | ]
👑 Plussatuin 05.10.2018.

Thors

[18821] [Thors--Sausage,-la-11.7.2009.jpg] [0.15 MB] [640x969] [] []
Thors--Sausage,-la-11.7.2009.jpg

naurunappula

(682)  · 

astrid thors

(6)  · 

katainen

 · 

maahanmuutto

(85)  · 

hallitus

(111)
05.10.2018 16:45:55
#105731 [+-] Piilota Suosittele

Polttoaineena se käyttää vaan verorahoja. Niitä tippuu puusta joka kevät ja syksy, ei mitään hätää.

Paitsi suomalaisten turvallisuuteen ja terveyden-/vanhushuoltoon.

Olin tänään Mehiläisessä labrassa odottelemassa round2 -piikkipistelyyn ja kun nyt jostain syystä olen avautumismagneetti*, niin eläkkeelle hiljan päässyt n. 65-vuotias äijä siinä sitten kertomaan kuinka hän pelkäsi terveytensä puolesta eläkkeelle joutuessaan ja kuinka hänen pari vuotta aiemmin kuollut äitinsä joutui terveyskeskuksissa pompotelluksi ja hoitoa ei saanut. Ja Sipiläkin on ihan turha jätkä.




* Olin sitten missä vain ja oli kyseessä minkä tahansa ammattikunnan edustaja, niin minulle kyllä kerrotaan avioeroista, Sipilästä, valtion tilanteesta, rakkausasioista, seksiasioista aivan mistä vain - ja tuntemattomien toimesta.

06.10.2018 08:26:43
#105993 [+-] Piilota Suosittele

>>105731

Tämän takia käyn mahdollisimman vähän missään lääkärissä ja vastaavissa. Yritän pitää itseni niin hyvässä kunnossa kun omatoimisesti mahdollista. Sairauksia en ota vastaan. En tee liikkeitä, jotka vaarantavat terveyteni ja joutuisin malmin somalilääkärin puhutteluun. Ei. En. Viimeksi kun selkä meni sählypelissä masennuksen liikuntahoitona masennuksesta pääsemiseen. Liian vähän liikuntaa ja elämä pysähtyi ja siksi kaverit nappasivat mua hartijoista ja sitten mentiin. Selkä sanoi poks lihasten kohdilta ja niin malmin sairaalaan. Somalilääkäri totesi, että minä ei olla selkä rikki. Sinä valehtele. Siinä sitten kuuntelen sähgyn pohjalla tätä kun toinen lääkäri päätti testata. Otta kädestä kiinnni ja nosti vähäsen. AIIIIvan helvetillinen kipu tuli ja kyyneleet lensi silmistä kipunoiden kanssa. Lääkäri totesi, ei valehtele.

[ 5 viestiä | ]