Dabbelu :3 Dabbelu :3
Ei helvetti Ei helvetti
no shit sherlock no shit sherlock
Nyt tiedät osa 2 Nyt tiedät osa 2
kun kaikkea tapahtuu kun kaikkea tapahtuu
Ransu Ransu
Luolastolaisen oma aika Luolastolaisen oma aika
istanbull mentula istanbull mentula
Mällit naamalle Mällit naamalle
sneak attack fail sneak attack fail
Hyvät setit Hyvät setit
Anniina Anniina
woof woof
Pahin mahdollinen Pahin mahdollinen
Lenkillä Lenkillä
Tyty Tyty
UwU UwU
*wink* *wink*
katsoo urheilua katsoo urheilua
Vaimot Vaimot
Kotkan meripäivät Kotkan meripäivät
amerikkalaista viisautta amerikkalaista viisautta
Epäonninen päivä Epäonninen päivä
on se niin hirveää on se niin hirveää
 869 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.74 MB, 1 tiedosto, 24.09.2018 17:58:01
[ + 2 - | ]

Jonnet ei muista Tepadj :deniä

[18304] [tepadj.png] [0.74 MB] [717x1225] [] []
tepadj.png

tepadj

 · 

resepti

(17)  · 

kotikokki

 · 

piimävelli

 · 

koira

(1227)  · 

raaka-aine

 · 

eteläpohjalainen

18.01.2019 20:38:24
#148902 [+-] Piilota Suosittele

148786

Onhan se vain jatkuvaa heitteillejättöä ja ympäristön haittaamista, ei se että on tehnyt vuosia väärin tee siitä oikeaa.

18.01.2019 21:41:30
#148930 [+-] Piilota Suosittele

148906

Niin on koirakin. Jos ei viitti pitää huolta ja kantaa vastuuta niin ei vaan ota sitä eläintä sitten, ei vaikeaa. :)
Ei ne oo mitään liikkuvia koristeita.

18.01.2019 21:53:26
#148934 [+-] Piilota Suosittele

148931

Jos haluat elikon joka pyörii irti pihassa ilman valvontaa (ja jää toisinaan auton alle) ja samalla ei pasko paikallista luontoa, tee ketulle pesäkoppi tontin reunaan ja tarjoa sille puhdas vedenlähde. :3

18.01.2019 22:09:00
#148945 [+-] Piilota Suosittele

148936

Semmosen ottaisin itekkin jos olisi tiloja. Tahtoisin tehdä kinkkua kyllä mutta en tiedä olisiko lopulta kanttia.
Se on sen verta älykäs ja luonteikas eläin.

19.01.2019 01:29:13
#149079 [+-] Piilota Suosittele

149031

Kyl niistä parisataa kg tulee elopainoa. :3
Tosin ne minit, aasialaiset rodut varsinkin on jalostettu tuottamaan paljon ihraa, joten niistä tulee sellasia michelinukkoja.

[ 11 viestiä | ]