Luulis et toi alkais pomputtaa aika pahasti kun ajaa yli 40kmh eikä noi renkaatkaa oo kyllä ihan tollasii vauhteihin tarkotettu mut näyttää pysyvän kumit vanteilla:D
[
4 viestiä
|
]
⭰
Miksi??
Tuli siitä ihan hyvä rotan tekeleeksi
Asioin kelassa
Sillä lailla
huppista
Audimies meni naimisiin
Ranskalainen lannoitevero protesti
Taas historian havinaa
Kyntäisin
Suomi siirtää panssarintorjuntakalustoa itärajalle