Varsinkin jos se on "display only" niin tosiaan, onko noi ees aitoja? :D Tai toimiiko toi, meneekö ees paukut läpi koneiston vaikka yrittäisit kolikella ostaa? :D
[
1 viestiä
|
]
⭰
Päivän rotusorto
ei >:3:
How about no
Pateja
noo,noo
Ollaan teijän puolella t. cucks
Tulikin takaisin
ei vittuuuuuu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD