Otetaanko ryhmäkuva? Otetaanko ryhmäkuva?
Kosken korvaa Kosken korvaa
Videokokoelma Videokokoelma
Kesäasunto Kesäasunto
Slayjer ja veljet Slayjer ja veljet
Naurunappulan vappulehti 2017 Naurunappulan vappulehti 2017
Punapää Punapää
Muh kaurapuuro Muh kaurapuuro
Hans Edler Hans Edler
Museo Museo
unelma unelma
Saksi siskot Saksi siskot
Mikki Mikki
Mitä saisi olla... Mitä saisi olla...
hökäle hökäle
Death metal Death metal
Ricky on oikeistolainen? Ricky on oikeistolainen?
Mystinen hoolomies Mystinen hoolomies
kuplia kuplia
treenit on tehty :3 treenit on tehty :3
Ipa Ipa
nars nars nars nars
siivoa nämä ihminen >:3 siivoa nämä ihminen >:3
Olemme bienet söbö, nöbö ja Tytti Olemme bienet söbö, nöbö ja Tytti
 941 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 10.08.2018 16:42:05
[ + 8 | ]

Matthew & Tepphew - workaholic

[15877] [Matthew-_-Tepphew---workaholic-(Samppa90,-su-18.6.2017).jpg] [0.05 MB] [480x497] [] []
Matthew-_-Tepphew---workaholic-(Samppa90,-su-18.6.2017).jpg

naurunappula

(682)  · 

matti ja teppo

(6)
10.08.2018 17:20:51
#82072 [+1] Piilota Suosittele

Mustalainen meni baariin ja näki, kun somali lauloi karaokessa: “Olen suomalainen”.

Mustalaista alkoi moinen vituttaa ja hän päätti pistää paremmaksi ja meni laulamaan: “Mä joka päivä töitä teen”.

[ 3 viestiä | ]