Perustaja Jarmo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 19.10.2017 19:51:48 Jäseniä 17 Vierailuja 1 990 Medioita 212

Gondola-materiaalit tänne

Gondola ja taivaallinen geometria Gondola ja taivaallinen geometria
armeija ukot armeija ukot
Gondola ottaa lepiä Gondola ottaa lepiä
natsi gondola natsi gondola
fug gomunism fug gomunism
Sauna gondola Sauna gondola
fallout new vegas gondola edition fallout new vegas gondola edition
taksi taksi
Huoleton Huoleton
Sotagondola Sotagondola
d-boiz xD d-boiz xD
Mega drive Mega drive
Gondola kohtaa Jumalan Gondola kohtaa Jumalan
ydinsota ydinsota
Mäkisten maiden syksyinen gondola Mäkisten maiden syksyinen gondola
Gondola special forces Gondola special forces
Kalliolle kukkulalle Kalliolle kukkulalle
kissan kaa kissan kaa
1930s gondola 1930s gondola
Attack on Gondola Attack on Gondola
Tyhjä, hiljainen puisto Tyhjä, hiljainen puisto
Gondola löytää Jumalan Gondola löytää Jumalan
Kasakka-tanssia vahtaamaan jäänyt gondola Kasakka-tanssia vahtaamaan jäänyt gondola
Gondola gosling Gondola gosling
 800 näyttökertaa, 2 viestiä, 3.55 MB, 1 tiedosto
07.04.2020 01:57:24
[ + 4 | ]

Gondola kipinässä

[41591] [Gondola_Kipina.webm] [3.55 MB] [1484x1080] [33.08s] [] []

gondola

(226)  · 

sota

(192)  · 

armeija

(128)  · 

kamiina

07.04.2020 02:25:03 | 02:26:08
#328254 [+-] Piilota Suosittele

Sen ainuan kerran ku olin nuissa hommissa niin kaatelin joutessani petroolia kavereiden unipusseihin. Rakentelin sitte lastuista pienehkön kokon joka lopulta ylti niin korkiaksi, että otti kamiinan kupeesta liekin. Kattelin kaikessa rauhassa ku se sitten alako käryämään ja yllättävän nopiasti se sitten oliki jo tuikannu kaikkien makkuupussit tulleen. Justiin ku ne alako herääileen niin huusin täyttä kurkkua, että TULI IRTI. En jääny kiinni, mutta kaippa ne vähän eppäili mua ku ei tarvinnu ennää valavua yötä myöten kyttäämässä sitä kaminaa. Niistä meidän sukukokouksista tuli sen jälkeen vähän omalaatusia.

07.04.2020 13:42:39 | 13:53:29
#328379 [+1] Piilota Suosittele

Millä perkeleen räjähdyslangalla noi kuivatusnarut on tehty. Lyhtykin on saatana neulottu telttakankaaseen.
Tehdää riu'ut, jotka kulkee kulmasta salkoon. Siellä kulmassa on rengas sitä varten.
Niin eikä ole saatana salkoakaan tässä! Piipun varassa kellitään vaan.
Ja se lyhty laitetaan oksan haaraan, että sen saa vittu sekunnissa ulos!
Tällästä saatanan töhöilyä ei selvinpäin kato!

Edit: A-puusta on turha ruveta puhumaankaan kun ei ole sitä saatanan salkoa, mitä vasten sen laittais.

[ 2 viestiä | ]