>>354557 Hienot vedot oli. Näitä pikkuveikan kanssa käytiin Kaukovainiolla lainailemassa ja katsottiin vanhemmilta salassa silloin miljoona vuotta sitten. Tuli ihan nostalgia eilen :)
[
4 viestiä
|
]
⭰
Hienoa taustamusiikkia
Sartarin tuli (Jumalkuningas, 1/4)
Itse sorvattu kynä
Velhopornoo
Hahmostatsit selitetty tomaateilla
Cyberpunk & Dystopian Music Compilation | 1-Hour Ambient Mus
Hahmolomakepäivitys
Rope
Vain roolipelijutut
Funkytown (cover)
Sartarin tuli (Initiaatio, 2/2)
Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas
Celtic Music - Ode to the Fallen
Sartarin tuli (Vapahtaja 3/4)
Cyperpunk 2020
Seikkailut Worldmapilla
Sartarin tuli (Ennustuksia, 3/3)
Joskus näin
Fellowship of Memes
Pako
Sartarin tuli (Kysy hämähäkiltä, 2/3)
YUP - Väärinkäsityksiä merellä (Walk the Plank Live Tavastia)