Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 955 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Nyt tulee spremaa Nyt tulee spremaa
Justice Justice
Hiano Hiano
Kilpailutettiin urakka Kilpailutettiin urakka
Anna Abreu Anna Abreu
Volmarin illallinen Volmarin illallinen
Me too saatana! Me too saatana!
Oida Oida
Pääsiäiseen valmistautuminen Pääsiäiseen valmistautuminen
Pientä kehitystä tapahtunut Pientä kehitystä tapahtunut
Sunnuntain synnit Sunnuntain synnit
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Slayjerin kämppä Slayjerin kämppä
Harvinaislaatuista yksityisyyttä Harvinaislaatuista yksityisyyttä
Perkele, kuvakommentti Perkele, kuvakommentti
Se oli tonnin seteli Se oli tonnin seteli
Corona Corona
Ois makee paikka asua Ois makee paikka asua
Uraaliin niin että nuppi tutisee Uraaliin niin että nuppi tutisee
Fin Diesel Fin Diesel
Keke hoitaa Keke hoitaa
Tervetuloa Pariisiin Tervetuloa Pariisiin
Sarummman! Sarummman!
On tämä saatana työmaa! On tämä saatana työmaa!
 664 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
17.01.2025 17:34:57
[ + 3 | ]

Jonnet ei muista

[77069] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [640x639] [] []
tiedosto.jpg

suklaa

(33)  · 

suklaatupakka

 · 

tupakka

(78)
17.01.2025 20:10:05
#673873 [+3] Piilota Suosittele

Tollasia ois hauska tilata jostain Kiinasta ja jaella niitä pennuille vihervassarimielenosoituksen lähellä >=)

17.01.2025 21:43:45
#673915 [+-] Piilota Suosittele

Mulla oli joskus Pila-Palasta ostettu "tupakka". Näytti ihan aidolta ja tulipäänä oli joku sopivan värinen folion palanen. Siihen ku puhalti niin sisältä pöllähti jotain jauhetta joka näytti etäisesti savulta.

[ 2 viestiä | ]