Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 957 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Runksrunks! Runksrunks!
Sannasta monen mieli pahoittui Sannasta monen mieli pahoittui
Saispa vielä Kurkoa muovipullosta Saispa vielä Kurkoa muovipullosta
Hieno laji Hieno laji
Berjantaibers Berjantaibers
Megaperse Megaperse
Danny ja sen "sihteeri" Danny ja sen "sihteeri"
Niin se menee Niin se menee
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Aimo annos pervitiiniä Aimo annos pervitiiniä
Matikka on vanhus Matikka on vanhus
Volmarin illallinen Volmarin illallinen
Akulla on kunnon yrtit Akulla on kunnon yrtit
Erilaisia kahvilaatuja Erilaisia kahvilaatuja
Onko sitä nii vaikea uskoa? Onko sitä nii vaikea uskoa?
Kaverit kaljalla Kaverit kaljalla
Me too saatana! Me too saatana!
täräytänkö täräytänkö
Tunnin heittelyn tulos Tunnin heittelyn tulos
BURN BURN
Anna Abreu Anna Abreu
Palveleva koiro Palveleva koiro
Saa siinä tonkia Saa siinä tonkia
Läähpuuh Läähpuuh
 1 109 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
03.09.2022 11:07:50
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 03.09.2022.

Rings of power

[67155] [Probably-the-best-meme-Ive-seen-this-far-regarding-the-Rings-of-] [0.08 MB] [640x1199] [] []
Probably-the-best-meme-Ive-seen-this-far-regarding-the-Rings-of-

lotr

(97)  · 

amazon

(11)  · 

mulkut

03.09.2022 13:45:48
#596874 [+2] Piilota Suosittele

Pitäisköhän niitä amatsoonin rinkuloita vähän katsoa, niin tietäisi pitääkö niille nauraa kippurassa vai vain ihmetellä syntynyttä älämölöä.

Miljardin sarja ja rajusti on nyt haukuttu.

03.09.2022 19:51:08
#596930 [+-] Piilota Suosittele

>>596887
Löytyy HBO, Amazon, Viaplay, Netflix ja Paramount tällä hetkellä.

Heti kun ehtisi ja jaksaisi katsoa Ray Donovan -leffan, niin voisi heittää Paramountin pois ja vaikka Disneyn tilalle.
Paramountin appi on tehty 15 apinan toimesta ja asiakastuki vastaa vaan, joo ei ole nyt tuollaista toimintoa/mahdollisuutta.

03.09.2022 23:56:15
#596975 [+-] Piilota Suosittele

>>596970

Ja F1 Tv Pro:sta myös.

Viime vuonna oli F1:n vuoksi C Moren Sport. Siirtyi täksi vuodeksi Viaplaylle, mutta laskin että Viaplayn total olisi maksanut silti pirusti extraa (lähes C More Sportin verran) ja F1 Tv Pro tuli halvemmaksi, niin säästyi rahaa laittaa mm. Paramountiin.

Vaikka onhan se F1 Tv Prolla toki ärsyttävää kuunnella sitä Hamiltonin ja Russellin (ja Norrisin) yletöntä ja turhaa kehumista. No, Landoa voi kehua, mutta nillittävä kuukeri ja kyrpäpoika ovat sellaisia, että seinään saisivat vetää joka kisassa.

04.09.2022 18:44:09
#597048 [+3] Piilota Suosittele

Kaikki woke-pökäleet boikottiin. En aio tuota katsoa, niinkuin en katsonut mustaa Mannerheimiä, enkä sitä feministi-Ghostbusters'iakaan.

[ 12 viestiä | ]