Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 957 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Hyppäisin kyyiin Hyppäisin kyyiin
Oli se joskus halpaa Oli se joskus halpaa
Ostaisin Ostaisin
Death by snu snu! Death by snu snu!
Kahlitsisin Kahlitsisin
Runksin Runksin
Niin maukaksea viinaa Niin maukaksea viinaa
Ette mulkerot usko vai? Ette mulkerot usko vai?
Ihana nainen Ihana nainen
Runksrunks! Runksrunks!
Se on kohta loppu Se on kohta loppu
Totuus Totuus
Saatana Saatana
Apustus Apustus
Hieno laji Hieno laji
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Mitähän miettii? Mitähän miettii?
Rodeo time! Rodeo time!
Eivät halua vapautua Eivät halua vapautua
Ainoa heikkous Ainoa heikkous
Onko sitä nii vaikea uskoa? Onko sitä nii vaikea uskoa?
Se on tulossa Se on tulossa
Kilpailutettiin urakka Kilpailutettiin urakka
BURN BURN
 814 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
07.01.2021 21:11:32
[ + 3 | ]

Vammattikieltä

[50889] [178186.jpg] [0.06 MB] [720x659] [] []
178186.jpg

kieli

(132)  · 

englanti

(41)  · 

suomi

(394)
07.01.2021 21:43:42
#427637 [+-] Piilota Suosittele

Siinä sitten lähtee Stokkalle ostaan bleisereitä nostattaamaan fiilistä ja nappaa latten sitten lähimmästä popupista.

Onhan tuo ihan vitun perkeleestä, mutta itekkään ei jaksa töissä aina kääntää targettia kohtioksi tai biimiä suihkuksi. Eri asia on sitten viestittää työympäristön ulkopuolella, silloin harvoin kun on tarvetta, ihan suomenkielisillä sanoilla. Osittain on tuossa laiskuudesta kyse ja toisaalta tarve saada eksootiselta kuulostavia sanoja.

Tein muuten tänään mahtavan antipastin aamulla, jonka jälkeen söin mahtavan ala carten, ja illan päätin brunssilla, 'söin mitä kaapista löyty, linjastolla katoin kortista mitä on tarjolla ja join kännit'.

07.01.2021 22:07:20
#427648 [+-] Piilota Suosittele

Tuo rightin misu on sellainen eyecatcher, että mun basiceissani potenssi kasvaa ja statementtina haluan penetroitua eyecatcheriin pulssin vetäessä redlinella saavutettuani täyden potentiaalini.

07.01.2021 22:20:30
#427659 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä mää ainaki catchaan kaikki free misut mitkä happens kohdalle. Ja ku spiikkaan mun frendeil nii kyllä mä tsoukkaan samal niiden kaa. Kato ku mieli on free niin ei tarvi conjurata erilaisii tsänssei, you tiätteks?

[ 6 viestiä | ]