Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

miesten syy miesten syy
VihreätI VihreätI
Kulttuurit ovat hip, monikulttuurisuus ei Kulttuurit ovat hip, monikulttuurisuus ei
Päivitetty uutiskieli Päivitetty uutiskieli
Markobouu Markobouu
Suvakkien viimeinen pelikortti Suvakkien viimeinen pelikortti
Isäbuga Isäbuga
vieraslajit vieraslajit
eeeeiii me mittää mongoolei olah eeeeiii me mittää mongoolei olah
Mestari Mestari
Ass hunter Ass hunter
Krim on osa Venäjää Krim on osa Venäjää
Kiitos halla-aho :D Kiitos halla-aho :D
Inhottava pervo Inhottava pervo
Mustaa kannattaa rakastaa :D Mustaa kannattaa rakastaa :D
Taas ennakoitiin sukupuoli II Taas ennakoitiin sukupuoli II
Party hard Party hard
Muh european heritage Muh european heritage
Äänestä oikein. Äänestä oikein.
epäilyttää epäilyttää epäilyttää epäilyttää
Lievä pahoinpitely ilman vammoja ja kunniaakin vielä loukattiin Lievä pahoinpitely ilman vammoja ja kunniaakin vielä loukattiin
Syödään se puuro Syödään se puuro
Kuinka ydinvoima toimii Kuinka ydinvoima toimii
Antirasistit Antirasistit
 821 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto
13.05.2019 15:41:06
[ + 6 - | ]

Vihreät III

[29564] [FB_IMG_1557660238620.jpg] [0.09 MB] [720x960] [] []
FB_IMG_1557660238620.jpg

politiikka

(102)  · 

ryhmä

(9)
13.05.2019 21:01:18
#201646 [+-] Piilota Suosittele

>>201637
Huomasin joo. Meinaatko maahanmuuton olevan niin kovaa, että silloin vihreätkin on mustia? Kuten sanoin niin aika valkoista sakkia siellä tulee istumaan loppuun asti.

14.05.2019 04:31:12
#201714 [+-] Piilota Suosittele

>>201695
Huumorissa pitäisi olla totuuspohja kuitenkin, jotta se olisi hauska. Jos tuossa olisi vaikka Mad Max henkiset pärräpojat vetämässä rinkiä edeskuntatalon ympäri niin se olisi huumoria. Ei ole huumoria sanoa, että banaani on punainen kun se ei kerran ole. Tietty on absurdia huumoria, mutta ei tämä mene siihenkään.

14.05.2019 13:46:50
#201797 [+-] Piilota Suosittele

>>201743
Kerran olen vihreää äänestäny. Niiden ohjelma on nurin kurinen arvojensa suhteen. Kieroilijoita lähinnä ovat ja kuten sanoin sekoomuksen puisto-osasto. Mut en voi olettaa, että sinulla olisi tietoa politiikasta kuvalautojen ulkopuolelta.

[ 6 viestiä | ]