Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 139 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Sotapelit nykyään Sotapelit nykyään
Tekosyysi että et puolusta naisten oikeutta vuotaa verta vapaast Tekosyysi että et puolusta naisten oikeutta vuotaa verta vapaast
joe pedo joe pedo
nice nice
Vihreät. Vihreät.
Tollikka ja Pihvi treffeillä Tollikka ja Pihvi treffeillä
Totuus 3 Totuus 3
etuoikeutetuin etuoikeutetuin
Mitä? Mitä?
Porin Allan Porin Allan
Hyvä Goy Hyvä Goy
hyi vittu hyi vittu
Taas ennakoitiin sukupuoli II Taas ennakoitiin sukupuoli II
kikikikikkikkiii kikikikikkikkiii
Taas ennakoitiin sukupuoli Taas ennakoitiin sukupuoli
Pääsiäisdiagnoosi Pääsiäisdiagnoosi
Teehee Teehee
Aamuraportti Aamuraportti
Mikki, Minni ja somali Mikki, Minni ja somali
Epäluotettavuus on huomattu Epäluotettavuus on huomattu
Mitä kaikki femakot haluavat Mitä kaikki femakot haluavat
for-god for-god
GIBS GIBS
Sieg Howl Sieg Howl
@-
 1 035 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
04.03.2019 19:18:38
[ + 6 - | ]
👑 Katsotuin 04.03.2019.

Mestari

[25674] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [580x459] [] []
tiedosto.jpg

halla-aho

(72)  · 

puukottaja

 · 

mestari

(37)  · 

jussi halla-aho

(60)  · 

haaga

 · 

twitter

(175)
04.03.2019 22:34:09
#167728 [+-] Piilota Suosittele

...on lottovoitto saada näitä moniosaajia Suomeen t: ne poliitikot jotka ovat naiiveja ja tyhmiä

Tehtiin sillai tyhmästi, että otettiin Suomeen näitä turvapaikkasurffailijoita t: Sipilä, Orpo, Soini ja lauma muita pässejä.

05.03.2019 00:36:59
#167757 [+-] Piilota Suosittele

>>167597 Primera kuski oli kantasuomalainen 25 vuotias mies, kännissä ja ajeli kortitta joko kortti hyllyllä tai sit ei oo korttia ollukkaan koskaan. Ja poliisille tuttu entuudestaan eli eiköhän joku narkki tai vastaava. Sitä en tietä liekkö manne sit. Törmänny ennen yliajoa toiseen autoon ja siitä ottanu kimmoketta ja lähteny sit haneen. Mutta tästäkin varmaan tulee vaan joku naurettavan pieni tuomia niinkuin suomessa on tapana.

[ 6 viestiä | ]