Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 458 Medioita 729

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

soumi apu soumi apu
Omakuva Omakuva
Doom apu apustaja Doom apu apustaja
Apujumppa Apujumppa
apu tulpatus apu tulpatus
kisentai kisentai
Pösti apu apustaja Pösti apu apustaja
jmaes bnod jmaes bnod
Windows95 apu Windows95 apu
Apu apustaja ilman kompiaisa Apu apustaja ilman kompiaisa
*snib* *snib*
saipastaja saipastaja
annattomia apu apustaja annattomia apu apustaja
Polsisi Tom Polsisi Tom
Fellowship of Memes Fellowship of Memes
Apu kolu Apu kolu
iltarukous apu iltarukous apu
työ apu työ apu
Töhrystäjä Töhrystäjä
moe moe
lujuslaksenta samako lujuslaksenta samako
Apustajien kullit vertailussa Apustajien kullit vertailussa
Windows95apu Windows95apu
irl apustaja irl apustaja
 861 näyttökertaa, 4 viestiä, 6.06 MB, 1 tiedosto
30.06.2024 16:07:49
[ + 2 | ]

puuilo apustus

[71531] [tiedosto.mp4] [6.06 MB] [1920x1080] [50.50s] [] []

apu

(365)  · 

apustaja

(373)
30.06.2024 17:44:25
#631380 [+-] Piilota Suosittele

Pitäisiköhän ostaa lisää Puuilon osakkeita? Vähän tuntuisi, että olisi yläkantissa vaikka Q1 olikin kohdillaan.

30.06.2024 21:49:02 | 21:54:50
#631438 [+-] Piilota Suosittele

>>631433

Lisää voi tarkoittaa vaikka yhtä kappaletta, joka tarkoittaisi hurjaa 10:tä euroa Puuilon tapauksessa (+kulut).
Rahan määrästähän nyt ei ollut puhettakaan. :D

Mutta joitain vasemmistolaisia ärsyttää niin julmetusti, kun edes puhuu tällaisia, niin... no... pitää puhua.
Puuilon sijaan ajattelin tosin lisätä Keskoa ja kyllä tuo Nestekin siihen malliin matalalla on, että ehkä vähän sitä voisi. Fortumin nykäisy alaspäin myös houkuttelisi, mutta pitäisi lisätä ulkomaapainoa oikeasti kotimaisten sijaan. Vihjeitä otetaan vastaan, erityisesti Saksasta ja Briteistä. Ja mieluusti kuukausi- tai kvartaaliosinkomaksajista tai vähintään sellaisesta, joka maksaa vielä syksyllä osinkoa.

[ 4 viestiä | ]