Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 458 Medioita 729

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

Taxi Taxi
Tuijotus Tuijotus
Kauppisen apustus firma Kauppisen apustus firma
apu laine apu laine
Teineen ikkäset munatti konat Teineen ikkäset munatti konat
Australialainen apu Australialainen apu
Talviset aput Talviset aput
Apustaja pelailemassa. Apustaja pelailemassa.
apuzilla apuzilla
Natoaput iltaa viettämässä Natoaput iltaa viettämässä
kaatunmus kaatunmus
Apu Rosberg Apu Rosberg
ruotsikin putos puusta ruotsikin putos puusta
doom pepe doom pepe
Vr Vr
Ihmeen list'ä Ihmeen list'ä
Menne ulso Menne ulso
apu survives apu survives
sammakot jamittaa sammakot jamittaa
joulukinku apu joulukinku apu
Hyvää huomenta Hyvää huomenta
Lopetta homo sexksi homat Lopetta homo sexksi homat
Karavaani Karavaani
Moppopojjat Moppopojjat
 828 näyttökertaa, 1 viesti, 0.57 MB, 1 tiedosto
10.09.2020 19:35:23
[ + 4 | ]

kaatunmus

[47460] [1574357034776.jpg] [0.57 MB] [1386x934] [] []
1574357034776.jpg

apu

(365)  · 

apustaja

(373)  · 

apustus

(109)  · 

kaatuminen

(7)
11.09.2020 08:37:09
#386639 [+-] Piilota Suosittele

Tästä tulikin mieleeni. Monta vuotta sitten kun tulin talonyhtiön saunasta vaimoni kanssa. Oli syksy jo pikkuhiljoo vaihtunut liukkaaksi keliksi ja oli mustaa jäätä. Kello oli jotain 21.00. Nuori työttö puhui puhelimessa ja käveli pitkin tietä edessämme. Sitten hups! Kaatus ja kassi maahan voimalla.Huusi siihen puhelimeen " VOIII VITTU! JA ALKOT ON KII. SE OLI AINOO KOSSU!!!"

Kävelin ohi pidätellen nauruani......

[ 1 viestiä | ]