Perustaja MC-Kyrpähuora

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:14:31 Jäseniä 61 Vierailuja 87 117 Medioita 3103

Pornoa ja sen sellaista

Kakkua Kakkua
o O o O
Mies ja nainen Mies ja nainen
Ravintolassa Ravintolassa
Kiva syksy Kiva syksy
tissi laaki tissi laaki
kylmä keli kylmä keli
Tissit Tissit
Tissit Tissit
Mäkkärin typykkä Mäkkärin typykkä
Perse Perse
Laitetaanpa tänne tämmösiä Laitetaanpa tänne tämmösiä
Börh :3 Börh :3
Ric flashing cock with milf Ric flashing cock with milf
Ihana nainen Ihana nainen
cortana cortana
Ric flashing cock Ric flashing cock
Pepa Pepa
greta thunberg greta thunberg
Backupeista löytyi ihana nainen Backupeista löytyi ihana nainen
emma kari 2 emma kari 2
Ihana nainen Ihana nainen
Huoru-Li Huoru-Li
UFOPORNOO! UFOPORNOO!
 1 760 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto
27.07.2019 12:34:01
[ + 9 - | ]

Näistäkö niitä klapeja tehdään?

[32578] [0.jpg] [0.16 MB] [777x1280] [] []
0.jpg

tyttö

(451)  · 

brunette

(16)  · 

puu

(105)  · 

halko

(5)  · 

klapi

 · 

minishortsit

 · 

tissit

(1667)
27.07.2019 16:47:19
#230891 [+-] Piilota Suosittele

230846

Parempi lauta ku läski, ja tuosta puusta ei tehdä lautoja tai lankkuja.

>>230880
Harjoittelu on hauskaa. Pitäähän sitä harjoitella että osaa sitte tehä ;)

27.07.2019 16:57:33
#230898 [+-] Piilota Suosittele

230895

Koska se on kierompi kuin kyrpäni.

Sitten kun tarvitaan laatupuuta esim todella kalliisiin huonekaluihin, sahataan omenapuista ja pihlajoistakin vähän lyhkäsempää pätkää. Pari puuta pilkottu ja halottu polttopuiks. Vittu se on kun metallia nakertaisi.

Nää hippisuunnittelijat maksaa kovan hinnan 1-2m lankuista huonekaluihinsa. En jaksanu siihen ryhtyä.

27.07.2019 18:04:23
#230938 [+-] Piilota Suosittele

230901

Saa. Ei vaan kovin pitkiä, ja jos sä nyt kasaat huonekalun käsipelillä tilaustyönä, niin pitäähän sen kestää, etkä tarvitse 2,4m standardilankkuja.

Todella paljon kestävämpää kuin esim (järjestyksessä kovimpaan) koivu-tammi-pihlaja ..sit se omenapuu.

Usein ne mitkä kaadetaan ovat sisältä mätiä tai muuten rikki, mutta oksista saa lujaa puuta.

230907

Höylääminen on kivaa puuhaa

On. Myös puun työstäminen on ihan ok jos löytyy sopiva kolo.

27.07.2019 18:09:02 | 18:09:21
#230940 [+-] Piilota Suosittele

>>230938

Haluamatta aiheuttaa ylenmääräistä ptsd:tä niin eikö se kolo ole yleensä ongelmakohta?

Saattaa pilata hyvän jutun myöhemmin jos pihkaantuu paskanmallisesti myöhemmin?

Omenapuinen pöytä olisi kyllä hieno, senkun etsais kunnolla niin ai-jai-jai mikä sentteripiece olkkariin.

27.07.2019 22:23:30
#231007 [+-] Piilota Suosittele

>>230940
Jos nyt sitten ihan kirjaimellisesti puhutaan, niin meni taas eilen oksan takia 20 min irrotella sitä halkasuautomatiikasta kun ne oksaset puut on niitä kolosia, ja tää isompi jäi jumittamaan.

Öljyä, lekaa, kautakankea ja halkasua edestakas.. siinä meneepi hermo vaikka olikin vain 30°C mutta kun ei tuullut ja aurinko porotti niskaan.

[ 7 viestiä | ]