Perustaja MC-Kyrpähuora

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:14:31 Jäseniä 61 Vierailuja 87 116 Medioita 3103

Pornoa ja sen sellaista

lastenohjelma lastenohjelma
Ipa luolastossa Ipa luolastossa
Viime vuoden muotia Viime vuoden muotia
Heavy Metal Heavy Metal
Ihana nainen Ihana nainen
Siepin tissit Siepin tissit
Tissit Tissit
Ihana nainen Ihana nainen
Ric flashing cock Ric flashing cock
True nudist flashing True nudist flashing
Cheated me with Pocahontas 😥 Cheated me with Pocahontas 😥
tissit vedessä tissit vedessä
Aika kädetön tapaus Aika kädetön tapaus
si penor si penor
Vähemmän pestävää pyykkiä festareilta kotiin Vähemmän pestävää pyykkiä festareilta kotiin
Kuutio Kuutio
Mäkkärin typykkä Mäkkärin typykkä
Google hapsi and Tuhnu Google hapsi and Tuhnu
Ihana nainen Ihana nainen
iZombie näyttelijä iZombie näyttelijä
Skodan viritystä Skodan viritystä
Pesäpalloa Pesäpalloa
anime anime
Tissejä taas Tissejä taas
 1 808 näyttökertaa, 11 viestiä, 2.24 MB, 1 tiedosto
03.06.2021 16:41:55
[ + 3 | ]

kantasuomalaisilla miehillä ei olekkaan tällaista ;D ;D

[54241] [perussuomalaisilla-ei-ookkaan-tallasta.gif] [2.24 MB] [180x320] [] []
perussuomalaisilla-ei-ookkaan-tallasta.gif

03.06.2021 17:11:17
#468850 [+-] Piilota Suosittele

Miten ton kanssa käy paskalla? Uittaako ne sen siellä paskassa vai onko noi syyllisiä ravintoloiden vessojen kusisiin lattioihin?

03.06.2021 19:16:11
#468896 [+-] Piilota Suosittele

>>468850
Ne paskantaa kadulle. Sitten kaatuvat perseelleen ja siitä se väritys sitten hiipii. Oikeasti jokaisella neekerillä on ~10cm muna, mutta paskan ja sivistyneemmissä paikoissa pyttyveden joutuminen kosketuksiin kikkelin kanssa aiheuttaa tulehdustilan joka turvottaa munan käyttökelvottomaksi. Toisena oireena ne basiliskot syö sitten sen vähäisenkin järjen päästä ja mieleen jää ainoastaan halu heilutella tulehdustilassa olevaa värkkiä. Kun sille ei ole kysyntää, niin alkavat puskaraiskaajiksi, mutta minkäs tekee kun ei seiso?

04.06.2021 02:01:13
#469068 [+-] Piilota Suosittele

>>469011

Oli sillon ripari-ikäsenä käymässä vaihto-oppilaana Sveitsissä. En osannu kieltä niin yritin sitte kommunikoida viittomalla. Ku näytin mitä halusin niin se natsin poikanen huus mulle just tuota samaa. Olin jo perse pystyssä ku se potkas mua ja lähti lätkimään. Sen jäläkeen en oo luottanu deutche sprookkandeihin. Luppaavat vaan, mutta sitten alakavat mätkimään, saatana.

05.06.2021 10:24:53
#469431 [+-] Piilota Suosittele

>>469291
Mun musiikkimaku on kyllä muuttunut monesti. Nyt kuuntelen enää hyvää musiikkia ellei tubelista heitä jotain paskaa sekaan ja en pääse kesken pelin vaihtamaan. Kuuntelen musiikkia vain pelatessani.

[ 11 viestiä | ]