pelistä jäi täysin huomaamatta sen koko filosofinen ulottuvuus. ei kilissyt kellot vaikka hahmo toisensa perään oli nimetty filosofien mukaan eikä edes lopullisen läpipeluun jälkeen raksuttanut että introssa ollut viittaus jumalten tappamisesta ei ollut tyhjää sanahelinää. mutta perseen pistin merkille kyllä.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Taideteos
Kesä ja nokkoset
2b
:)
Pläts
Rannalla
shit happens
tisseilyä
Eat me
Ihana nainen
mal malloy
Ihana mies
Tää kaveri ei syöny rautaa
runksin tälle
Uusi tatuointi
the Grinch
Tervetuloa aikuisten chattin❤️ https://t.me/alastonchat