Perustaja MC-Kyrpähuora

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:14:31 Jäseniä 61 Vierailuja 87 117 Medioita 3103

Pornoa ja sen sellaista

Tessa Fowler Tessa Fowler
Luolasto pähkinänkuoressa Luolasto pähkinänkuoressa
anime anime
double penetration double penetration
Perse Perse
Kanaa Kanaa
mal vs val mal vs val
Osa2 Osa2
Mal malloy Mal malloy
Farkkupeppu Farkkupeppu
Natisee Natisee
mitähän tyttö mahtaa miettiä? mitähän tyttö mahtaa miettiä?
juna.webm juna.webm
Hups Hups
I gues they never miss, huh? I gues they never miss, huh?
ollakko vaiko eikö olla ollakko vaiko eikö olla
Ihana nainen Ihana nainen
Tissi Tissi
Ihana nainen Ihana nainen
Tissipainia Tissipainia
tissi laaki tissi laaki
Tissi Tissi
Nyt tuntuu höpöltä Nyt tuntuu höpöltä
Börh Börh
 1 958 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
02.02.2020 06:42:25
[ + 6 | ]

Salilla on myös nähtävyyksiä

[39177] [0.jpg] [0.08 MB] [600x767] [] []
0.jpg

sexy

(106)  · 

sali

(23)  · 

kuntosali

(19)  · 

nainen

(2352)  · 

perse

(783)  · 

tissit

(1667)  · 

lahjakas

(102)  · 

ihana

(175)  · 

karkkia

(87)  · 

fitness

(9)
07.11.2025 03:22:39
#725771 [+-] Piilota Suosittele

Itte asiassa ku aikonaan kävin salilla niin halusin vaan treenata. Siellä oli vaikka mitä tyttöjengejä jotka keskenään kehu toistensa perseitä eikä etes tehneet mitään muuta ku keimailivat peilien edessä. Kerran sitte yks niistä pikkuhoroista pyyti mua ottamaan kuvan kameralla (siihen aikaan ei ollut vielä kännyköitä saati sitten niissä olevia kameroita) niin sanoin, että rok rok. Otin niitä kuvia niin monta ku sen kameran rullassa vaan oli kuvia. Se nääs sylki ne kuvat saman tien ulos niin pyytelin anteeks, että nyt tuli vähän huono valotus tai jotain muuta vastaavaa paskaa ja meni vielä läpi.

Ku kameran rulla sitten loppu niin pahottelin, etten saanuj hyviä kuvia. Ku ne sitten laumalla kävi niitä läpi niin ainakin neljä niistä sano, että ihan paskoja kuvia/paskasti otettuja kuvia. Katoin flikkoja ja sanoin, että mulla ei oo silleen esteettistä silmää, koska mä oon täällä treenaamassa. Yks niistä sitten lähtiessään potkas vieressä treenaajan juomapullon nurin, mutta se on sitten ihan eri asia se.

[ 3 viestiä | ]