Rekisteröitynyt 23.02.2024 16:51:08
Nähty 44 päivää sitten
Sukupuoli NEEKERIHUORA-420
Viestejä 6 724
Tageja annettu 14 798
Vierailuja 19 299
Medioita 5 322
Medioiden näyttökerrat 2 570 726
Plussia 13 903
Saavutuksia 161
+0      
krapulan taso: erittäin paha
pakko hakea joku tasottava jostain. ja joku mäkkäri juustopulla. ja kattoo loppupäivä animea peiton alla
21.06.2026 11:33:11
#758852 [+-] Piilota Suosittele

Tunge nyt se mäkkäri perseesees.
Burger king on ainoa joka grillaa liekillä, mäkkäri on ylihinnoiteltua pullaa paistopisteellä paistettuna.

Suosittelen karvakäsilä ja rullakepap, taikka jokin muu annos joka sopii kuin mun muna sun suuhun

21.06.2026 11:44:23
#758855 [+-] Piilota Suosittele

>>758854 juu siks aattelinki et haen jonku mäkkipullan. tai en tiiä vois käydä hesbörgerissäki joku kunno majoneesipulla ois tehä hyvää mega-ateria tai se jättipekoni lääh puuh LÄÄH PUUH

[ 6 viestiä | ]