Rekisteröitynyt 23.02.2024 16:51:08
Nähty 44 päivää sitten
Sukupuoli NEEKERIHUORA-420
Viestejä 6 724
Tageja annettu 14 798
Vierailuja 19 299
Medioita 5 322
Medioiden näyttökerrat 2 570 726
Plussia 13 903
Saavutuksia 161
+0      
hain 2x 1L suomiviina ja 1x 0,5L minttuviina. join sen mintun kyllä jo. otetaanko kisa kuka hukkuu ekana juhannuksena? ite en huku ku meen takas helssinniin siellä ei oo vettä eikä mitään mutta voin saada neekeriltä puukosta se on siellä ihan normaali iltapäivä
18.06.2026 16:35:45
#758390 [+2] Piilota Suosittele

32km on aika pitkä matka.
Ajoin joku kesä sit suunnillee saman ylämäki alamäki ylämäki ja sit mun puhkes rengas sarkolan kohdalla, perse hitsas kiinni, käsivarret palo ja seuraavaks edessä olis ollu varmaa isoin ylämäki pirkanmaalla.
Soitin sukulaisen hakeen kuolevan keimon kotiin.

18.06.2026 16:43:11
#758392 [+-] Piilota Suosittele

>>758390 joo ei helvetti oon tääl landella eteläpohjanmaalla juna lähtee lauantaina parkanosta helssinkiin 16:12 ja tajusin vasta että eihän sitä saatana lauantaina oo alkot auki ollenkaan. joten nyt piti. että riittää. vähän kyllä loppu kunto kesken mutta onneks vasta about omalla markilla :D

18.06.2026 17:29:02
#758397 [+1] Piilota Suosittele

Ite hain tänään taas tutun ja turvallisen 18päkin sandelsia ja koko viikonlopun lähikauppa on auki suht normaalisti niin ei tartte hamstrata. :D Ohan häslingissä mahollisuus lähtä seikkaileen merellisiin maisemiin ja sukeltaa jostaki rannalta pää edellä pohjaan ja hukkua sinne kivasti sitten kivasti jos ei matkalla tosiaan saa jostain neekerin tai valkoneekerin puukosta. :D Mulla ois tuossa vieressä tommonen kiva uimaranta mihin vois käyä hukkumassa jos viittis, mutta onneks en viitti. :D Joskus vuosia sitten tonne hukku yks naapuruston poika ku keksi, että on helvetin hyvä idea lähtä sukeltaan laiturin alta sopivassa kännissä ja sinnehän se jäi jumiin rakenteisiin ja död.

18.06.2026 20:50:53
#758426 [+-] Piilota Suosittele

>>758421 MITEN VITUSSA SÄ NUKUT JOKA PÄIVÄ KOKOAJAN OOTKO JOKU 50V? MEET NUKKUUN JOKA PÄIVÄ YLEN PUOL YSIN UUTISTEN JÄLKEEN? OOTKO ELÄKKEELLÄ? ONKO ETURAUHASTUTKIMUS TEHTY? VONKO TEHDÄ SEN LUPAAN TEHDÄ ILMASEKS

19.06.2026 12:05:26
#758566 [+-] Piilota Suosittele

>>758426 Nukun tai makaan sängyssä yrittäen nukkua semmoset 14h vuorokaudessa ja nyt on vakiintunu tämmönen työttömän rytmi missä meen nukkumaan noin yheksältä illalla ja nousen sitten sängystä 11-12 hujakoilla päivällä. :D Pari tuntia netin selailua ja kahen maissa kauppaan hakeen kaljaa ja rinse and repeat. :D

[ 8 viestiä | ]