Rekisteröitynyt 15.10.2017 11:37:01
Nähty 47 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 755
Tageja annettu 229
Vierailuja 2 785
Medioita 43
Medioiden näyttökerrat 30 961
Plussia 220
Saavutuksia Ei ole
+0      
Kuusenkerkkä-Kossu testattu. Eilen illalla työpäivän jälkeen tyhjensin "sopivasti" kossupulloa ja täytin tyhjennetyn tilan pestyillä kuusenkerkillä. Ravistus ja linkaisin pakastimeen yöksi. Aamupäivästä siivilöin sisällön uuteen pulloon ja nyt töiden jälkeen maistoin vähän alle jääkaappikylmänä. Perisuomalaiseen makuun sopiva. Kerkistä tulee mukava metsäinen aromi, mutta pihka ei puske maussa läpi. Suosittelen kokeilemaan. Huomisaamuna tosin sitten vasta tietää haiseeko pierut pihkalle vai tärpätille.
22.05.2026 22:52:23
#755075 [+-] Piilota Suosittele

Viinaa jos juo, ni ei tarvi ku karkki suuhun, viinaa naamariin ja vettä ihan vähän päälle.

Siis jos on nössö jolla tulis muuten koko mahan sisältö pihalle.

[ 7 viestiä | ]