Rekisteröitynyt 15.01.2021 06:07:38
Nähty 45 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 1 196
Tageja annettu 1 488
Vierailuja 8 733
Medioita 790
Medioiden näyttökerrat 535 054
Plussia 2 674
Saavutuksia 36
+1      
Huhhuh olipa taas rankka päivä takana kuntouttavasta. Opeteltiin kurssilla käyttämään Gimppiä .. ei oo koskaan tullu opeteltua, nyttepähä osaan vähäse jltain esim. Kloonaamista ja häivytystä
22.04.2026 14:57:53
#750405 [+1] Piilota Suosittele

>>750402 joo ja sain 9€ kulukorvausta. On täö kuntouttava ihan kiva kun on jotain hyödyllistäki tekemistä välilla, muuta kuin kaljan juominen ja piereskely. Huomenna vielä yks päivä tällä viikolla ja sit pääsee juomaa kaljaa ja piereskelee

[ 12 viestiä | ]