Rekisteröitynyt 15.01.2021 06:07:38
Nähty 45 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 1 196
Tageja annettu 1 488
Vierailuja 8 733
Medioita 790
Medioiden näyttökerrat 535 054
Plussia 2 674
Saavutuksia 36
+0      
mikäs se naurunappula teema oli, linkkiä tai jotain helppoa, en osaa koodata olen slayer tasonen
09.04.2026 23:06:53
#748088 [+-] Piilota Suosittele

Täs on oletuksena sama punainen teema. Tai en muista että olisin vaihtanu, kaikilla tuppaa oleen se musta... teema.. ulkoasu.. skini.. ei vittu kaikki kuulostaa rasismilta :D

[ 4 viestiä | ]