Rekisteröitynyt 17.10.2017 03:55:55
Nähty 44 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 87 078
Tageja annettu 1 781
Vierailuja 45 756
Medioita 443
Medioiden näyttökerrat 421 667
Plussia 14 133
Saavutuksia 55
+0      
Ei jumalauta! Yöllä otan pillerit ja sitten lisää pillereitä ja lähinnä nukkua kahden viikon ajan, habs_ ei alkoholiin kuole!

Mutta voin olla poissa pidemmänaikaa, nyt puhallan varmaan jo 4.00 tai enemmän, joten vitutus alkaa tiistaina kun pitää tankata lisää kaljaa. Jos lopettaisin seinään, kuolisin.
17.05.2026 21:34:40
#754318 [+-] Piilota Suosittele

>>754308
Olen käynyt niin monta turhaa kertaa ja jakanut rahaa heille, että ei enää, pidän itse tauon. Noh, heti kun saan apukaljat. En tietenkään lopeta, haluan vain, että kun viikon päästä herään puhallan nollat.

Se tai kuolema.

17.05.2026 21:55:48 | 21:56:34
#754332 [+-] Piilota Suosittele

>>754331
Maksassa on jo alkoholihepatiitti(ei mitään virusta), tulehtunut maksa, mutta se ei ole arpeutunut, ja se polttaa, ja se polttaa kuin natsit juutalaisia.

[ 9 viestiä | ]