Rekisteröitynyt 16.10.2017 18:21:52
Nähty 2029 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 22 598
Tageja annettu 20 694
Vierailuja 36 346
Medioita 5 864
Medioiden näyttökerrat 4 524 493
Plussia 21 029
Saavutuksia 80
+   18.11.2020 07:48:48    
Daybreakers (2009)

Tuli katsottua eilen illalla. Suosittelen. Ei ikiklassikko; viihdyttävä silti.

Nocturne

Pistemääräänsä parempi bläjäys jos tykkää hyvästä klassisesta musiikista ja vähäeleisestä kauhusta. Tästä tuli Black Swan mieleen.
[ 0 viestiä | ]