Rekisteröitynyt 30.06.2017 17:34:36
Sukupuoli Muu (ei se lehmä)
Viestejä 48 570
Vierailuja 86 135
Medioita 6 656
Medioiden näyttökerrat 5 670 763
Plussia 37 097
Saavutuksia 550

Hapsin Slice of Life
22.06.2026 21:39:07
#759086 [+1] Piilota Suosittele

>>758434

Kauas on ihminen hairahtanu kiljun tieltä...

Ei vaan, oli mulla asiaakin. Kokeilut jatkuu, turasin ite Audacityllä lyhyen epämääräsen äänipätkän (juu, en ajatellu laittaa julkiseks), jossa soitan huuliharppua sekä örisen jotain epämäärästä sekaan ja miksailin sekaan kaikenlaista kolinaa.

Tuon ku syötti Sunolle ni alkuu sai pettyä. Senhän saa ottamaan inspiraatiota omistakin räpellyksistä. Ikävänä puolena vaan, köyhät joutuu tyytymään "25% audio influence" jossa toi audio viittaa niihin ite palveluun ladatuista pätkistä. Vähemmän yllättäen aika vaihtelevaa.

Mutta, saman pätkän kun pistää sillä remix => mashup toiminnolla johonkin toiseen biisiin, ni johan alkaa vaikutteet näkyä. Eikä sen oman räpellyksen tarvii olla mitenkään erityisen viimeistelty, Suno haistelee enempi sitä yleistä fiilistä.

Eihä tää nyt mitää hermeettisen tradition vaalimista oo, mutta vähä enempi ite tekemisen menoa.

ei saatana
20.06.2026 12:53:11
#758753 [+-] Piilota Suosittele

Jaha, metronkuljettaja uutistehtailija P.Wikblad on taas saanut havaintojaan läpi hs:lle, IS:lle, tai LV:lle.
Jätkä yrittää tosissaan saada hesaria / muita lehtiä julkaisemaan uutisia hänen joka vitun huomaamasta asiasta, oli se sitten 20-vuotta vanha metrolippu vitriinin lasinvälissä, tai HSY:n ilmanlaadun mittaus asema(jota Patrick ei tiedä & ymmärrä).

[ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 972 ] Seuraava