#759144
[+-]
Piilota
Suosittele
Paskalakit heti sakottamassa kun joku vähän pitää hauskaa.
Paskalakit heti sakottamassa kun joku vähän pitää hauskaa.
>>759121 wokebussi siis 🤔
tosta sais hyvän lompakon, muuhun tuosta ei ole
Varmaan piikittäny sitä kanjapistä
Australian Hapsi läks mäkeen.
Piereekö Kirk? Ehkä ei pääse painetta kertymään.
Ihana kanava
>>758922 taitaa ihan paskaa olla tuo massa.
>>758434
Kauas on ihminen hairahtanu kiljun tieltä...
Ei vaan, oli mulla asiaakin. Kokeilut jatkuu, turasin ite Audacityllä lyhyen epämääräsen äänipätkän (juu, en ajatellu laittaa julkiseks), jossa soitan huuliharppua sekä örisen jotain epämäärästä sekaan ja miksailin sekaan kaikenlaista kolinaa.
Tuon ku syötti Sunolle ni alkuu sai pettyä. Senhän saa ottamaan inspiraatiota omistakin räpellyksistä. Ikävänä puolena vaan, köyhät joutuu tyytymään "25% audio influence" jossa toi audio viittaa niihin ite palveluun ladatuista pätkistä. Vähemmän yllättäen aika vaihtelevaa.
Mutta, saman pätkän kun pistää sillä remix => mashup toiminnolla johonkin toiseen biisiin, ni johan alkaa vaikutteet näkyä. Eikä sen oman räpellyksen tarvii olla mitenkään erityisen viimeistelty, Suno haistelee enempi sitä yleistä fiilistä.
Eihä tää nyt mitää hermeettisen tradition vaalimista oo, mutta vähä enempi ite tekemisen menoa.
Onhan noi nyt silikonitissit. Aidot rinnat hyllyvät enemmän.
Ihana kanava
Perspillu
Ihana kanava
Luuleeko tuo olevansa jotenkin erityisen kaunis? Omasta mielestäni näyttää ihan tissiposki mongoloidilta.
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
>>758957
Kova uhkapelaaja kun et ole oikeita tissejä edes nähnyt
Tekis mieli nuuhkasta ja nuolaista kumpaakin reikää.
Parempiakin oon nähnyt livenä
Lyön vaikka oikean nimettömän sormenpään vetoa että noi tissit ei luomua ole.
Noilla on paljon kipua pääs
Miks tämmöne kiihottaa
Ai sitä valkoista nopeutustahnaa?
Ja panee neekereitä
Kuuma tyty... mamupatjat huutelee
Näyttää jonkin verran Daisyltä, mutta onko?
>>758834
Ja vaikka olisi niin mitä sitten ?
Helvetti tää on se muija joka asui Al Bundyn naapurissa?
Ei tämä rouva ainakaan suomalaisten etuja aja.
Varmasti on luomurinnat:D
Ihan parasta kun kuravelli valuu kasseille.
Mongoolit mänöö muuleilla, ei tarvii teitä tai autoja.
>>758726 Panetko persereikään yleensä suhteellisen paskaisena?
Jaha, metronkuljettaja uutistehtailija P.Wikblad on taas saanut havaintojaan läpi hs:lle, IS:lle, tai LV:lle.
Jätkä yrittää tosissaan saada hesaria / muita lehtiä julkaisemaan uutisia hänen joka vitun huomaamasta asiasta, oli se sitten 20-vuotta vanha metrolippu vitriinin lasinvälissä, tai HSY:n ilmanlaadun mittaus asema(jota Patrick ei tiedä & ymmärrä).
Älä pure mun ananasta
>>758725 Vasemmistoliittolainen kommunisti, hirtä ittes ettei kohta tarvi tulla hakeen kyydittämään.
Miksi vasemmistoliittolaiset on noin rumia?
Woketettu hintti.
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Tää ilmiö oli ja meni jo, kiitos ja hyvästi!
Jessus toi on tyhmä ja haitallinen henkilö!