25mk ; 80penniä? Mitä vittua, toi 80 penniä ei tee mitään järkeä tuossa? Pantit oli vuonna nakki ja papu (1977 jälkeen) 50 penniä per lasipullo, sitten nousi 1L lasipullon pantti 1mk joskus 1980 luvulla, -90 luvun alussa pantti taisi nousta niin että 1-1,5L pullot oli 2mk? pantti, lasi pullot alle 1L oli 50penniä ja pikku muovipulloista (Jaffat) + tölkeistä ei saanut panttia. Joskus 1994-1995 tölkit ja 0,5L muovipullot oli 1mk pantti ja ennen vuotta 1998 pantit oli seuraavat: alle 1L lasipullot ja alkon pullot 0,5mk, tölkit ja 0,5L muovipullot 1mk, 1-1,5L muovipullot ja vanhat yli 0,9L lasi limupullot 2,5mk. Nyt ne on euroissa ja en tiedä mitä niistä saa? T: ex-pullon kerääjä nulikka
[
2 viestiä
|
]
⭰
sprödö olli
Sushiohje
roskat
Kun yhteys on maaginen.
kikkitötö
Kyttäjuttu.
tulevaisuus
hapsi suihkuusa
white nigga
tyrone ei taida voida hengittää
Läski Paska vaihtaa sukupuolta
Hyvää tiistaita
Lambi
Talentti
imperiumi tuhos KFCn
Läski Paska kusee (garlbarks)
Vitsillinen sarjakuva 6
ihan paska kuva
svarzeneggeri sarjakuva (itse tehty). -- (Sakolut, ma 28.6.2010)