The Lost Battalion The Lost Battalion
"Obaman kypärä on ihan likainen" "Obaman kypärä on ihan likainen"
on tämäkin työmaa on tämäkin työmaa
Pasi ruuanhaussa Pasi ruuanhaussa
wtf >:/ wtf >:/
Homosaatio Homosaatio
ennustus ennustus
Kissa-aiheinen kuvakokoelma Kissa-aiheinen kuvakokoelma
alabama neekeri alabama neekeri
kaatunmus kaatunmus
Slurp Slurp
kaunotar ja kulkuri kaunotar ja kulkuri
poikaystävä poikaystävä
greta movie greta movie
Näin kellotetaan mäkmäkkejä Näin kellotetaan mäkmäkkejä
Ei mee nallekarkit tasan Ei mee nallekarkit tasan
Nainen Nainen
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Kääntäjä Kääntäjä
Hnnnnnngh! Hnnnnnngh!
Niilo hae herkut Niilo hae herkut
asioiden tiputtelemista asioiden tiputtelemista
Äijä seisomassa istumassa Äijä seisomassa istumassa
Hassan poliisina Hassan poliisina
 1 463 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 10.07.2018 15:26:45
[ + 9 - | ]

Lähti luontoon

[14614] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [640x800] [] []
tiedosto.jpg

hyttynen

(14)  · 

pistää

 · 

sääski

10.07.2018 15:34:25
#73003 [+-] Piilota Suosittele

>>73002

Kannattaa alkukesästä mennä johonkin vitikkoon ja saada sitä "kärsämyrkkyä" ihan reilusti. Loppukesä on sitten helpompaa kun eivät pirun paukamat kutita niin paljon. Toimii itsellä ainakin.

10.07.2018 15:43:31
#73007 [+-] Piilota Suosittele

>>73006 Jos asut kaupungissa missä ei ole hyttysiä niin eri asia. Täällä joutuu istumaan terassilla hyttysverkkojen takana, kun 50 pörrää muuten ympärillä.

[ 16 viestiä | ]