Tällä hetkellä viimeinen omakuva Tällä hetkellä viimeinen omakuva
Kanaa ja muuta paskaa Kanaa ja muuta paskaa
Pelastus ja Reijon paatti Pelastus ja Reijon paatti
Siperian shamaani joutuu takaisin Siperiaan Siperian shamaani joutuu takaisin Siperiaan
Pihvi Pihvi
:D :D
himo läski homer himo läski homer
ku ku kummitus :3 ku ku kummitus :3
nukkumatti nukkumatti
aki ja markku aki ja markku
Suolakurkkuja Suolakurkkuja
Lohdutti kamuansa Lohdutti kamuansa
Oispa tulista bloody maryä Oispa tulista bloody maryä
Elmer1 käy kaupassa Elmer1 käy kaupassa
Mullapa on naru :33 Mullapa on naru :33
Spolan Spolan
Mustaa valkoisella Mustaa valkoisella
Turvan Teppo robotti Turvan Teppo robotti
Hymyhuulet - Turkki tutuksi Hymyhuulet - Turkki tutuksi
5 maailmanloppua 5 maailmanloppua
nakit taivaan ovella nakit taivaan ovella
Mericah Mericah
Tarpeellisin kunniamaininta :3 Tarpeellisin kunniamaininta :3
himo läski homer himo läski homer
 718 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.37 MB, 1 tiedosto, 07.07.2018 18:21:47
[ + 4 | ]

Kumpi on parempi?

[14539] [0.jpg] [0.37 MB] [630x642] [] []
0.jpg

taide

(88)  · 

kulli

(251)  · 

seinämaalaus

 · 

kyrpä

(203)
07.07.2018 21:35:21 | 21:37:19
#72419 [+-] Piilota Suosittele

>>72417
>>72394
Huono tagaus, ja toi ylempi on vähän häiritsevä, alemmassa otettu nokkiinsa kun joku kaupungin työntekijä on tehny työnsä.

Maalatkaa ne taiteenne ja peniksenne johonkin, jossa se on luvallista. Siksi niitäkin seiniä ja muureja on.

Niin ja luolastoja.

[ 4 viestiä | ]