Hysteria Hysteria
extra extra
vetoomus vetoomus
Sinner Sinner
chuck norris saa koronan chuck norris saa koronan
parantui sairaudesta parantui sairaudesta
Italia ylireagoi koronaviruksen vuoksi Italia ylireagoi koronaviruksen vuoksi
Around the world Around the world
Ilmastohomo Ilmastohomo
Nirvana Nirvana
takas ekaa kertaa takas ekaa kertaa
Natsihallitus! Natsihallitus!
Jalat Jalat
Vuohi kiusaa Vuohi kiusaa
toimii se noinkin :3 toimii se noinkin :3
Ammattilainen Ammattilainen
Jasso vetää nortit pöytään Jasso vetää nortit pöytään
rajavartiolaitos joka toimii rajavartiolaitos joka toimii
Ihana nainen 2 Ihana nainen 2
Kuinka servaat itsesi hetkessä Kuinka servaat itsesi hetkessä
pottukaappari :3 pottukaappari :3
AY pomo avautuu. Oli vielä väärässä. AY pomo avautuu. Oli vielä väärässä.
Morena Baccarin pillu Morena Baccarin pillu
Kipiä silimä Kipiä silimä
 990 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 06.07.2018 10:21:50
[ + 10 - | ]

Inhottava pervo

[14496] [Inhottava-pervo-(Naurupula,-ma-27.2.2017).jpg] [0.06 MB] [640x632] [] []
Inhottava-pervo-(Naurupula,-ma-27.2.2017).jpg

naurunappula

(682)  · 

sekajäte

 · 

valkoinen heteromies

06.07.2018 10:24:50
#72039 [+-] Piilota Suosittele

Niin me siis eletään suvaitsevaisuuden aikakautta jossa kaikki hyväksytään? Vai olenko käsittänyt jotain väärin?

06.07.2018 12:01:07
#72074 [+-] Piilota Suosittele

Mites noin oikeasti, jos on tämmönen pervo niin uskaltaako Prideen mennä irstailemaan vai saako siitä osakseen tuomitsevia katseita niinkuin normaalisti?

06.07.2018 17:44:13
#72138 [+-] Piilota Suosittele

Nii no laita noi vikan ruudun vastaukset noihin 3 ekaan ruutuun niin sekin toimis ja sit vaa vikaa ruutuun kehuja. Se vaan riippuu yleisöstä ja tässä tapauksessa kaikki siellä oli jotain Rasmuksia. Kuitenkin aika naurettavaa sanoa et heteromies ees olisi syrjitty tänäpäivänä.

08.07.2018 15:29:31
#72542 [+-] Piilota Suosittele

72541 Sillee hassua että valitatte siitä et suvakit uhriutuu mit sitten teette kuiteskin ihan samoin.

Enkä ole missään vaiheessa edes väittänyt valkoisia geenejä likaisiksi joten huomaan sun argumentointikykysi olevan aika virheellinen. Joo vedä tähän nyt kaikki suvakkistereotypiat ja kerro kuinka mä olen "rajat auki vassarihomo antifasisti" koska et muutakaan osaa kuin tehdä vammasia olkinukke argumentaatiovirheitä.

[ 6 viestiä | ]