Hyvin meni Hyvin meni
raptori live raptori live
bendeleen räbbänä :3 bendeleen räbbänä :3
turri turri
Elämäni partneri Elämäni partneri
Kuvakommentti Kuvakommentti
Niin paljon, ettei kaikkia voi ruokkia Niin paljon, ettei kaikkia voi ruokkia
40 x RTX 3090 korttia vähän louhintaan 40 x RTX 3090 korttia vähän louhintaan
hymyilevät tylleröiset hymyilevät tylleröiset
Vihreät osa XIV Vihreät osa XIV
Tiktok Tiktok
emma karin viisauksia emma karin viisauksia
näin juhlii suomalainen näin juhlii suomalainen
pläts :3 pläts :3
Turvallinen Suomi takaisin, terv. Riikka Purra Turvallinen Suomi takaisin, terv. Riikka Purra
Ihana nainen Ihana nainen
tukka päähän tukka päähän
Nyt lähtee Nyt lähtee
Loimaan lukiossa -93 Loimaan lukiossa -93
noituutta noituutta
tunteisiin tunteisiin
tasa-arvoinen urheilukuva tasa-arvoinen urheilukuva
nukutaan vaan täällä :3 nukutaan vaan täällä :3
koirat nai koirat nai
 681 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 05.07.2018 10:11:31
[ + 3 | ]

Facebook: 1) hyvän mielen ryhmä 2) hääryhmä (valitse toinen)

[14433] [tiedosto.png] [0.13 MB] [346x1352] [] []
tiedosto.png

häähullut

 · 

puku

(46)  · 

avautuminen

 · 

facebook

(181)
05.07.2018 12:39:35
#71702 [+-] Piilota Suosittele

>>71696

Mies ei halunnut valita ketään kavereistaan toisien yläpuolelle ja disauttaa ketään.

Tämän takia morsiusneitoja on häissä aina -kaikki- vaimon naimattomat kaverit jotka pääsivät edes ryömimään paikalle.

;)

05.07.2018 12:40:39
#71704 [+-] Piilota Suosittele

Voi vittu. Oon ollut viimeksi häissä lapsena ja ensi kuussa olis lapsuuden kaverin häät. Sanoin, että tuun shortseiessa ja hupparissa. Onneks se vastas, että pääasia, että tulet.

05.07.2018 12:44:05
#71707 [+-] Piilota Suosittele

>>71704

Tulee se itsellä kaivettua puku esiin, kauluspaita ynnä kravaatti. Onneksi ei ole kaveripiiriin sattunut yhtään "häähullua" naista tai miestä joka antaisi periksi tuommoiselle toiminnalle.

Se pitää mennä semmosissa kledjuissa missä viihtyy.

05.07.2018 12:54:45 | 12:55:13
#71709 [+-] Piilota Suosittele

>>71702

En usko, tuleva vaimo määräsi että enemmän on enemmän alkaen morsiusparin seuralaisista päättyen vessan varasukkis-kynsilakkakokoelmaan >:3

05.07.2018 16:03:45
#71768 [+-] Piilota Suosittele

Voin ymmärtää mielipahan siitä ettei pidetä sovituista asioista, joskin noin iso vitutus jostain värisommettelusta on vähän hmmm.
Mutta kuin helvetin vaikeeta vain vuokrata sitä matsaavaa pukua sitten? Tulisi halvemmaksikin.

[ 9 viestiä | ]