Läski-Paska ja homo Läski-Paska ja homo
Pohjoisnappula Pohjoisnappula
Niin syvälle Niin syvälle
Naurupula Naurupula
Rillit huurussa Rillit huurussa
Yo-yo Yo-yo
Perkausjäte Gimli :D Perkausjäte Gimli :D
We need to get higher We need to get higher
Hyi vitun vittu Hyi vitun vittu
Huolestuttava mopsi Huolestuttava mopsi
yes yes
Olemme kaikki kädellisiä Olemme kaikki kädellisiä
Kaikki ei ole sitä miltä näyttää Kaikki ei ole sitä miltä näyttää
Marge tietää mistä puhuu Marge tietää mistä puhuu
Life is Matrix Life is Matrix
Ismon sormipyssyt Ismon sormipyssyt
Sijaisemo ja pennut Sijaisemo ja pennut
Pornokertomus teaseri Pornokertomus teaseri
Jaksakaa päntätä! Jaksakaa päntätä!
feels bad man feels bad man
Chibi Aki Chibi Aki
Jotaron oikea käppi Jotaron oikea käppi
Eka NN media repostattu Eka NN media repostattu
Klassikoita ja tyylikkäimpiä uut Klassikoita ja tyylikkäimpiä uut
 818 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
26.06.2018 09:33:32
[ + 5 | ]

Tää sekosi ny

[14077] [12512.png] [0.12 MB] [300x300] [] []
12512.png

26.06.2018 11:48:55
#69048 [+-] Piilota Suosittele

animessa ei muuten mitään mut tämmöset sarjat ja ne fanit mitkä postaa internettiin näitä kuvia eikä pysty olemaan hiljaa asiasta on maailman ärsyttävimpiä

04.07.2018 05:12:53
#71229 [+-] Piilota Suosittele

>>69048
Voit vaihtaa virkkeesi ensimmäisen sanan paikalle melkeinpä minkä tahansa asian ja toimii varmasti! Hienoa että toit mielipiteesi esille. Se on tärkeää :)

Tosin joitakin vituttaa tollaset ulisijat jotka ulisee vaan ulisemisen ilosta, tuomatta mitään järkevää keskusteluun ulinansa lisäksi. Uliuli :D

04.07.2018 17:29:36 | 17:30:12
#71425 [+-] Piilota Suosittele

>>71229 pointti oli et animessa ei oo mitään muuta vikaa paitsi se söpöstely, vaikka suurimmalla osalla porukasta tuntuu olevan ongelmana ihan kaikki anime, esimerkiksi oon yrittäny kattoo joitain ihan perus sarjoja jotka muuten vaikuttaa ihan katsomisen arvoiselta mutta sit siinä on yks tommonen hahmo mikä pilaa koko sarjan. Ja näitä animefaneja jotka ei muusta osaa puhua kuin (söpöstely)animesta ja postailee tämmösiä screenshotteja joilla ei ole minkäänlaista todellista huumoriarvoa muille kuin toisille animefaneille, tuntuu olevan niin paljon (joo joo äänekkäin 10%). En nyt tiiä mikä sinun ongelmasi minun mielipiteeni kanssa oli, vai osuiko tuo kuvaus niin hyvin kohdallesi että loukkaannuit? Ja jos tuntuu että sinua kritisoidaan tällätavalla jatkuvasti niin kannattaa katsoa peiliin.

[ 8 viestiä | ]