Kuvakommentti Kuvakommentti
paskaa paskaa
Kokeilin toimii Kokeilin toimii
Korona Korona
subwayssä subwayssä
vaarallista peliä vaarallista peliä
reivit reivit
@mtlvmpr pyys, minä tein @mtlvmpr pyys, minä tein
jäätelöä jäätelöä
Oman elämän antifasisti Oman elämän antifasisti
ISMO | Paloittelusurma ISMO | Paloittelusurma
🤔😤 🤔😤
Oulu turvalliseksi Oulu turvalliseksi
Lihasi kulutettu Lihasi kulutettu
muhkeat viikset :3 muhkeat viikset :3
Sinappia Sinappia
jeesus käellä jeesus käellä
Tynkkynen kummastelee Tynkkynen kummastelee
Vassari vain vassaroi Vassari vain vassaroi
Vaihtoehto kättelylle Vaihtoehto kättelylle
Silakoikaa toisianne Silakoikaa toisianne
Nii! Nii!
Hassan saapuu Suomeen Hassan saapuu Suomeen
hitler hitler
 818 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 26.06.2018 09:33:32
[ + 5 | ]

Tää sekosi ny

[14077] [12512.png] [0.12 MB] [300x300] [] []
12512.png

26.06.2018 11:48:55
#69048 [+-] Piilota Suosittele

animessa ei muuten mitään mut tämmöset sarjat ja ne fanit mitkä postaa internettiin näitä kuvia eikä pysty olemaan hiljaa asiasta on maailman ärsyttävimpiä

04.07.2018 05:12:53
#71229 [+-] Piilota Suosittele

>>69048
Voit vaihtaa virkkeesi ensimmäisen sanan paikalle melkeinpä minkä tahansa asian ja toimii varmasti! Hienoa että toit mielipiteesi esille. Se on tärkeää :)

Tosin joitakin vituttaa tollaset ulisijat jotka ulisee vaan ulisemisen ilosta, tuomatta mitään järkevää keskusteluun ulinansa lisäksi. Uliuli :D

04.07.2018 17:29:36 | 17:30:12
#71425 [+-] Piilota Suosittele

>>71229 pointti oli et animessa ei oo mitään muuta vikaa paitsi se söpöstely, vaikka suurimmalla osalla porukasta tuntuu olevan ongelmana ihan kaikki anime, esimerkiksi oon yrittäny kattoo joitain ihan perus sarjoja jotka muuten vaikuttaa ihan katsomisen arvoiselta mutta sit siinä on yks tommonen hahmo mikä pilaa koko sarjan. Ja näitä animefaneja jotka ei muusta osaa puhua kuin (söpöstely)animesta ja postailee tämmösiä screenshotteja joilla ei ole minkäänlaista todellista huumoriarvoa muille kuin toisille animefaneille, tuntuu olevan niin paljon (joo joo äänekkäin 10%). En nyt tiiä mikä sinun ongelmasi minun mielipiteeni kanssa oli, vai osuiko tuo kuvaus niin hyvin kohdallesi että loukkaannuit? Ja jos tuntuu että sinua kritisoidaan tällätavalla jatkuvasti niin kannattaa katsoa peiliin.

[ 8 viestiä | ]