Kuvakommentti Kuvakommentti
Aih! Sinä sait minut. Aih! Sinä sait minut.
Pamputin katsomassa matsia Pamputin katsomassa matsia
leif hiiri ja angela ankka leif hiiri ja angela ankka
Panisikko? Panisikko?
mielenkiitoinen kaksijalkaiken lentokissa mielenkiitoinen kaksijalkaiken lentokissa
Darth Vader Darth Vader
Ranualaiset munalla Ranualaiset munalla
Kissin mecha Kissin mecha
Suddenly Vivamort! :3 Suddenly Vivamort! :3
palloilua :> palloilua :>
vfihaan sinua mutta tykkään tuosta vfihaan sinua mutta tykkään tuosta
Ismon rappupsykoosit Ismon rappupsykoosit
Niilo eduskuntaan Niilo eduskuntaan
raikun sparrikaveri raikun sparrikaveri
Anna Abreu Anna Abreu
5/5 nimi 5/5 nimi
Paskaa vaan tuli Paskaa vaan tuli
väärä reikä väärä reikä
hyvää verta hyvää verta
Aamuvenyttelyt 2 Aamuvenyttelyt 2
Kumi-Roope Kumi-Roope
Negers gonna neger Negers gonna neger
Sniffer Dog Finds Crack Sniffer Dog Finds Crack
 928 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.35 MB, 1 tiedosto, 19.06.2018 13:51:52
[ + 9 - | ]

Proud 3evill

[13791] [png148-3evill-asshole.png] [0.35 MB] [460x629] [] []
png148-3evill-asshole.png

3evill

(6)  · 

gay

(194)  · 

homo

(633)  · 

catfucker

 · 

animal lover

 · 

asshole

(5)  · 

a nice guy

 · 

ritari

(14)  · 

knight

 · 

kissa

(5209)  · 

cat

(106)
19.06.2018 13:54:53
#66917 [+-] Piilota Suosittele

Minä, katkaravainen kusipää, tuomitsemalla ihmisiä jokaisessa vitun käännöksessä. Minä ilmaista itseäni nyt. Tästä lähtien, lopetan kissani, Myrtti, ja tulevat kaapista.


Tästä lähtien, lopetan kissani

Hahhahhah :D Tarkistin vain tränsläättörillä virheet :D

19.06.2018 14:45:54
#66942 [+-] Piilota Suosittele

Se tunne kun hapsi_ oli varannut hotellihuoneen ja tilannut shamppanjat ja ripotellut ruusun terälehtiä eikä ketään koskaan ilmaantunut paikalle ;____; Vähemmästäkin katkeroituu :(

19.06.2018 21:20:49
#67043 [+-] Piilota Suosittele

Niin ja pitää myöntää että "Myrtti" laittoi kyllä repeämään :D Niin lähellä mut ei aivan >:3

Vivamyrt olisi varmaan eeppinen nimi jollekin toiselle tosi persoonalliselle börheälle :3

20.06.2018 01:45:34
#67102 [+-] Piilota Suosittele

>>66999
>>67064

Voi teitä... enkeleitä :3

Tänään heräsin nyt kesken yötä siihen että kutsuin Morttia (taputin peittoa/kylkeäni ja kaikkea) viereen...

No häntä ja häntääkään ei ole kämpässä. Mortti meni maalle että minä voin lähteä juhannusrientoihin viikonloppuna.

Ananasta on kyllä... joitakin asioita ei ananaskaan vaan voi korvata ;3

Öitä.

20.06.2018 02:00:20 | 02:00:38
#67104 [+-] Piilota Suosittele

>>67102
Näet viikonlopun jälkeen vaikeaa unta,
vähän kuin joulu ilman lunta.

Se ei olekkaan vieressäin enää,
se nyt multaa on - lepää.

Pitikö taas juhannuksena vetää perseet olalle,
vittu mitä tuli taas sekoiltua, ja Myrtsi osu kohalle :'(

Taidanpa laittaa Myrtille viimesen naulan,
ja kiedon solmun ympärilleni kaulan.

-3evill 2.7.2018 09:38

20.06.2018 22:32:18 | 22:33:02
#67390 [+-] Piilota Suosittele

>>67102

Mortiton viikko, hui kauhistus ;_____; Alkoi surettaa tuo keskellä yötä hapuilu :<

Toisaalta Mortti saa ulkoilla vapaasti BÖRH (toivottavasti malttaa joskus poistua puskasta kun sä et ole hakemassa) ja huolto ja rabs pelaavat mallikelpoisesti <3 :3 Sun äiti on varmasti onnessaan :3

Ja Maikillekin piristystä ja silmälläpidettävää >:3

20.06.2018 23:28:28 | 23:29:04
#67420 [+-] Piilota Suosittele

>>67390

Kuulemma oli hävinnyt ruokaa ulkokupista vaikka skebbudista ei ollut harmainta hännänpäätäkään näkynyt.



Yöbörheä :33

20.06.2018 23:48:07
#67436 [+-] Piilota Suosittele

>>67433

Kroonista halibulaa potevasta kakkebyllestä sukeutui pesunkestävä itsenäinen kiertolaiskolli. Kuka olisi uskonut? ;333

(Ei varmaan tarvi erikseen sanoa että älä ihmeessä laita mustia farkkuja kun näette seuraavan kerran :333 <3 )

20.06.2018 23:54:42 | 23:57:02
#67444 [+-] Piilota Suosittele

>>67436

Hän aika kaukaa juoksee kun kuulee ääneni, joten siinä menee pari viikkoa ennen kuin hän kouluttaa itselleen uuden tupakinkäärijän. ;3

[ 15 viestiä | ]