<---- idea käytännössä <---- idea käytännössä
tämä menee minne? tämä menee minne?
Hitleriä alkoi vituttaa nykymeno ja tuli takas Hitleriä alkoi vituttaa nykymeno ja tuli  takas
USA:n rauhalliset mielenosoitukset USA:n rauhalliset mielenosoitukset
ihana nainen? ihana nainen?
Huutista Huutista
Harvinainen sairaus Harvinainen sairaus
ajankohtainen ajankohtainen
teimpähän tämmöstä lohilootaa teimpähän tämmöstä lohilootaa
Kamerukset Kamerukset
allahu akbar allahu akbar
smugglers of alhol smugglers of alhol
taidokas ninja :3 taidokas ninja :3
Miamin pyöräpoliisit toiminnassa Miamin pyöräpoliisit toiminnassa
herkkulautanen herkkulautanen
se on hyvä olla periaatteita se on hyvä olla periaatteita
Naurunappulasarjis Naurunappulasarjis
Dickhead Dickhead
Noniin... Noniin...
Nyt kävi näin :D Nyt kävi näin :D
Verivala Verivala
Saukot Saukot
äy :3 äy :3
hail! hail!
 1 353 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 04.06.2018 06:41:25
[ + 11 | ]

Menetys

[12924] [0.jpg] [0.13 MB] [630x796] [] []
0.jpg

spurdo

(377)  · 

sarjakuva

(525)  · 

es

(62)  · 

loss

04.06.2018 10:01:56
#62829 [+-] Piilota Suosittele

Olen kuullut huhua, että Kesko aikoo korvata Euroshopperin tuotteita omilla K-Menu-tuotteillaan...
Tällöinhän ES:n valtakausi on päättymässä :(

08.07.2018 19:41:14
#72570 [+1] Piilota Suosittele

Kuka elää menneisyydessä ja uskoo ES:n suosioon? Heti kun ES rupesi maksamaan sen 1,20€ / 0,5L, niin saman tien alko junnuilla ja teineillä näkymään megaforce tölkkejä kun ne maksaa sen 0,89-0,98€ 0,5L tölkki. Ennen oli K-kaupas lauma teinejä jotka haki jokainen sen tölkin eurosoppaa ja meni jonnekkin pärisemään. Nyt paikallinen ääs marketti on arki iltaisin täynnä sokeri / kofeiini adhd junnu / jonne / jonnia ja parkkiksella kolisee tyhjät light ja normi mf tölkit.

[ 4 viestiä | ]