Laadukas TikTok Laadukas TikTok
pistolero jätkä pistolero jätkä
Pylly Pylly
Tony Halme Tony Halme
Ihana mies Ihana mies
kauhiata ku sinä huuat noin kauhiata ku sinä huuat noin
Kahvitilaus Kahvitilaus
narinaa narinaa
2 kuolematonta legendaa 2 kuolematonta legendaa
Belle delfiini Belle delfiini
Persujen idolit Persujen idolit
Takinkääntöoperaatio Takinkääntöoperaatio
tavja havonen tavja havonen
Sanna Marinadi Sanna Marinadi
ihana mies ihana mies
Kaljastaja Kaljastaja
turreja turreja
Puh ei tykännyt teestä Puh ei tykännyt teestä
Ihana mies Ihana mies
Jokerin henkilöllisyys paljastettu Jokerin henkilöllisyys paljastettu
Ihana mies Ihana mies
Viikunki apu Viikunki apu
Karvalakki apu Karvalakki apu
Marinin vika! Marinin vika!
 1 353 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 04.06.2018 06:41:25
[ + 11 | ]

Menetys

[12924] [0.jpg] [0.13 MB] [630x796] [] []
0.jpg

spurdo

(377)  · 

sarjakuva

(525)  · 

es

(62)  · 

loss

04.06.2018 10:01:56
#62829 [+-] Piilota Suosittele

Olen kuullut huhua, että Kesko aikoo korvata Euroshopperin tuotteita omilla K-Menu-tuotteillaan...
Tällöinhän ES:n valtakausi on päättymässä :(

08.07.2018 19:41:14
#72570 [+1] Piilota Suosittele

Kuka elää menneisyydessä ja uskoo ES:n suosioon? Heti kun ES rupesi maksamaan sen 1,20€ / 0,5L, niin saman tien alko junnuilla ja teineillä näkymään megaforce tölkkejä kun ne maksaa sen 0,89-0,98€ 0,5L tölkki. Ennen oli K-kaupas lauma teinejä jotka haki jokainen sen tölkin eurosoppaa ja meni jonnekkin pärisemään. Nyt paikallinen ääs marketti on arki iltaisin täynnä sokeri / kofeiini adhd junnu / jonne / jonnia ja parkkiksella kolisee tyhjät light ja normi mf tölkit.

[ 4 viestiä | ]