Ykäsonni hyväksyy Ykäsonni hyväksyy
Mitali taistelusta Karjalankannaksella Mitali taistelusta Karjalankannaksella
Oli kivikkoista aikaa Oli kivikkoista aikaa
älkää warettako älkää warettako
Tärkein suojattu Tärkein suojattu
Intti Setelit Intti Setelit
Paise Paise
Tankkitaistelua vuonna 40k Tankkitaistelua vuonna 40k
Ennen oli ennen ja nyt on nyt Ennen oli ennen ja nyt on nyt
Vittu kahvinkeitin jäi kotona päälle. Vittu kahvinkeitin jäi kotona päälle.
Ei jaksa keksiä otsikoita 12 Ei jaksa keksiä otsikoita 12
Anteeksi, nyt pitää rientää Anteeksi, nyt pitää rientää
Friikkilän pojat meinaa poltella Friikkilän pojat meinaa poltella
Autismi Autismi
Suomalainen Cosplay Suomalainen Cosplay
Muutama webm 5 Muutama webm 5
Kaverusten uskomaton stuntti tallentui videolle!!1 Kaverusten uskomaton stuntti tallentui videolle!!1
Nipsun kesä oli 5/5 Nipsun kesä oli 5/5
Ozzy Man Reviews: MEGA COMPILATION #5 Ozzy Man Reviews: MEGA COMPILATION #5
Homoja Homoja
Heil Kitler level börh :3 Heil Kitler level börh :3
Tulispa jo kotkan meripäivät Tulispa jo kotkan meripäivät
Minäkin osaan! :3 Minäkin osaan! :3
Muhammedin salahäät Muhammedin salahäät
 1 353 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 04.06.2018 06:41:25
[ + 11 | ]

Menetys

[12924] [0.jpg] [0.13 MB] [630x796] [] []
0.jpg

spurdo

(377)  · 

sarjakuva

(525)  · 

es

(62)  · 

loss

04.06.2018 10:01:56
#62829 [+-] Piilota Suosittele

Olen kuullut huhua, että Kesko aikoo korvata Euroshopperin tuotteita omilla K-Menu-tuotteillaan...
Tällöinhän ES:n valtakausi on päättymässä :(

08.07.2018 19:41:14
#72570 [+1] Piilota Suosittele

Kuka elää menneisyydessä ja uskoo ES:n suosioon? Heti kun ES rupesi maksamaan sen 1,20€ / 0,5L, niin saman tien alko junnuilla ja teineillä näkymään megaforce tölkkejä kun ne maksaa sen 0,89-0,98€ 0,5L tölkki. Ennen oli K-kaupas lauma teinejä jotka haki jokainen sen tölkin eurosoppaa ja meni jonnekkin pärisemään. Nyt paikallinen ääs marketti on arki iltaisin täynnä sokeri / kofeiini adhd junnu / jonne / jonnia ja parkkiksella kolisee tyhjät light ja normi mf tölkit.

[ 4 viestiä | ]