Bullea :3 Bullea :3
lelu lelu
0000 0000
ollaan shoppailemassa :3 ollaan shoppailemassa :3
kameli jumppa kameli jumppa
Not so fast Not so fast
Troll'd Troll'd
Sodomiaa Sodomiaa
senkin vauva :3 senkin vauva :3
Ei oo Mesiksen repo, vaikka likeltä Ei oo Mesiksen repo, vaikka likeltä
Helsingin mielenosoitus Helsingin mielenosoitus
Koiran elämää Koiran elämää
Tasainen kyyti Tasainen kyyti
? ?
Daddy Daddy
Neken nekkeilyt Neken nekkeilyt
Aatelisten herkkua Aatelisten herkkua
wowi ukko wowi ukko
Tuu alas niin saat turpaas Tuu alas niin saat turpaas
Anomuumit Anomuumit
haisdagaa viddu :-D haisdagaa viddu :-D
My doink fell off! My doink fell off!
reppu reppu
Mitä 6evill oikeasti yritti maalata Mitä 6evill oikeasti yritti maalata
 533 näyttökertaa, 2 viestiä, 12.48 MB, 1 tiedosto, 03.06.2018 10:03:31
[ + 4 | ]

Mamin hännän pitää kuolla

[12880] [tiedosto.mp4] [12.48 MB] [1280x720] [] []

kissanpentu

(294)  · 

leikki

(70)  · 

häntä

(84)  · 

chloe

 · 

ramona

 · 

colby

 · 

aura

(9)
23.10.2018 18:12:15 | 18:12:56
#112501 [+-] Piilota Suosittele

>>62633
Joo. Urbaani sodankäynti on sitä, että eka etitään ukko ja tehään ukolle 4-5 kakaraa. Tämä on tiedustelu jonka jälkeen hyökkäyksen ensimmäinen vaihe. Sit sitä kestetään pahimman paskavaippaiän yli, joka on väsytystaistelua. Heti kun muksut kävelee ja osaa käydä paskalla niin otetaan ero. Tällä lamautetaan vihollisen päätäntäelin, eli järkevä ajattelu. Sitten siirrytään elatusmaksuihin sekä omaisuuden jakoon, joka on isku vihollisen huoltoon. Sitten päästäänkin jo hybridisotaan, jossa eri lastenvalvojien ja sossujen kautta vaikutetaan joka suunnalta. Varmistetaan myös, ettei vihollinen pääse keräämään reservejä, eli jokaselle sen uudelle muijalle tehään selväks et sil on lapsia.

Kun sota on voitettu, julistetaan se demokratian, eli siis feminismin nimeen jotta säästytään täysin turhilta jälkipyykeiltä. Hävinnyt osapuoli on syyllinen koko sotaan, eli mies. Samoin hävinnyt osapuoli maksaa sotakorvaukset. Tai se pistetään ne maksamaan, vaikka väkisin.

[ 2 viestiä | ]