Naamioasu Naamioasu
pidän sinua silmällä pidän sinua silmällä
hoomer hoomer
Elmer1 selaa luolastoa Elmer1 selaa luolastoa
i want a little intimacy i want a little intimacy
Puppelibaari Puppelibaari
Onnenpoika Onnenpoika
Tunnuslukuani ei kurkita! Tunnuslukuani ei kurkita!
kyllä,ei,kyllä,ehkä,kyllä,ei,ehkä? kyllä,ei,kyllä,ehkä,kyllä,ei,ehkä?
Aamuja Aamuja
Eka kerta Eka kerta
"vääntäskö tänään paskat matolle?" "vääntäskö tänään paskat matolle?"
maginot linja maginot linja
Turppi rupes treenaamaan Turppi rupes treenaamaan
Apinaa koijataan Apinaa koijataan
What What
benis benis
Nasta jekku Nasta jekku
Tuore salsa ja tacolauantai Tuore salsa ja tacolauantai
Göran Göran
Jarrutus Jarrutus
Ransu Ransu
Tom Cruise kotkan meripäivillä Tom Cruise kotkan meripäivillä
ahkera ikkunanpesijä ahkera ikkunanpesijä
 1 368 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 29.05.2018 11:49:53
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 29.05.2018.

Läski-Freddyn kissa

[12502] [ffcheadphones.jpg] [0.1 MB] [555x539] [] []
ffcheadphones.jpg

fat

(12)  · 

freddy

 · 

cat

(106)  · 

underground

 · 

sarjakuva

(525)  · 

friikkilän

 · 

kissa

(5209)  · 

pojat

(15)
29.05.2018 12:07:08 | 12:09:07
#60803 [+2] Piilota Suosittele

Fabulous Furry Freak Brothers, eli friikkilän poikien seikkailut oli omanlaisensa kultti sarjakuva (-80 /-90 luvulla ellen väärinmuista), pääosissa 3 veljestä joiden huumeiden ja alkoholin sekakäyttö johti milloin viuhahdukseen neuvostoliiton lokakuun paraatissa, milloin 1 veljeksistä oli jonkun arabimaan sheikkinä välillä sekoiltiin jonkun e-amerikan maan tullissa "Acapulco gold" kuorman kanssa jne. Minne hemmettiin mä ne olen jemmannut? Täytyy etsiä kun on just buenoo kesä lukemistoks.

29.05.2018 14:52:32
#60868 [+-] Piilota Suosittele

60815 Niin vanha?! No itse tuli joskus kusisella -80 luvulla noita lueskeltua. Tais just olla toi "Idiootit ulkomailla" albumi(t)? missä läski freddy juoksenteli munasiltaan punaisella torin paraatissa anarkisti lippua heilutellen jotain espanjan sekoilujakin siinä oli. Täytyy vaan miettiä onko ne kirjat mulla, porukoiden varastossa, vai mökillä.

[ 6 viestiä | ]