tuulee tuulee
Oho kortteja, ennennäkemätöntä fox newsiltä Oho kortteja, ennennäkemätöntä fox newsiltä
Tietääkö kukaan mitä madot/toukat maskeissa ovat? Tietääkö kukaan mitä madot/toukat maskeissa ovat?
Enemmän parempaa suvaitsevaisuutta Enemmän parempaa suvaitsevaisuutta
mei mei
Perfektionistin härnäystä Perfektionistin härnäystä
hyvä biitti hyvä biitti
red bull red bull
Ruma akka Ruma akka
Miksi aina te kolme Miksi aina te kolme
Demarit valehtelemalla voittoon! Demarit valehtelemalla voittoon!
persut servattu persut servattu
asscreampie asscreampie
Apustajan lapsuus Apustajan lapsuus
jopocop jopocop
Vegaanit yay! Vegaanit yay!
Hesari Hesari
onneksi ei ollut kypärä päässä muuten se olisi mennyt rikki onneksi ei ollut kypärä päässä muuten se olisi mennyt rikki
Hope dealer Hope dealer
Ihana nainen Ihana nainen
Sillä lailla!2 Sillä lailla!2
HEHEhe :D HEHEhe :D
Pikku-Pertti saa kotiopetusta osa IV Pikku-Pertti saa kotiopetusta osa IV
Pelottava pelle Pelottava pelle
 879 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.01 MB, 1 tiedosto
12.05.2018 14:14:28
[ + 3 | ]

Water doggo :3


swimmers syndrome

 · 

koira

(1229)
12.05.2018 20:30:00
#56129 [+-] Piilota Suosittele

>>56083 Eihän tuo niin kyyryselkäinen ole. On olemassa sellanen ku humpback syndrome koirilla ainakin ja on joitain niistäkin jotka ihan suht normaalisti pystyy elämään.

13.05.2018 10:37:23
#56224 [+-] Piilota Suosittele

>>56129
Suht normaalisti ja suht normaalisti. Se, että koira kulkee mukana niinkuin tuossa filmissä ei kerro mitään normaalista. Oma epäilykseni on, että tuo asentovirhe saa aikaan selkänikamien kulumaa ja kipua, jota koira ei ikinä näytä ulkopuolelle.

Monesti kun asioita "inhimillistetään" unohdetaan mitä jokin tarkoittaa eläimelle. Koiralle sairaus tarkoittaa aseman menetystä ja pahimmassa tapauksessa laumasta karkoittamista. Koiran pitää olla todella sairas ennen kuin se näyttää kipuaan. Koiran kipua ei yleensä edes näe päällepäin vaan esimerkisi painamalla kipeää kohtaa jolloin eläin reagoi siihen kääntymällä kohti kipua.

Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni...

[ 5 viestiä | ]