Pulma Pulma
Kun Woody väittää et oot lelu Kun Woody väittää et oot lelu
Pamputin Pamputin
homottaa homottaa
Sad Existential Shower Sad Existential Shower
Pikselitaide 3/5 Pikselitaide 3/5
sauli niinistö pisteli paljaalla sauli niinistö pisteli paljaalla
paint servetti paint servetti
mustan miehen vierailu mustan miehen vierailu
homottaa homottaa
Luistaa Luistaa
Siltsu Siltsu
Pikselitaide 5/5 Pikselitaide 5/5
Nakit silmillä Nakit silmillä
Mee vittu töihin :D Mee vittu töihin :D
surullinen bait surullinen bait
C. Babbers C. Babbers
Mieto Mieto
aita aita
Moikka pitää mennä Moikka pitää mennä
Tohkolle kaasua :3 Tohkolle kaasua :3
maaginen tuoksu maaginen tuoksu
pyhävesi pyhävesi
hehe hehe
 845 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.58 MB, 6 tiedostoa, 11.05.2018 16:18:58
[ + 7 | ]

Kissakuvia (tieteellisiä havaintoja)

[11837] [85176098.jpg] [0.13 MB] [700x921] [] []
85176098.jpg
[11836] [85176099.jpg] [0.31 MB] [700x1050] [] []
85176099.jpg
[11835] [85176105.jpg] [0.13 MB] [700x870] [] []
85176105.jpg
[11834] [85176112.jpg] [0.15 MB] [700x672] [] []
85176112.jpg
[11833] [85176119.gif] [1.78 MB] [700x807] [] []
85176119.gif
[11832] [85176121.jpg] [0.07 MB] [700x425] [] []
85176121.jpg

kissa

(5203)  · 

gif

(490)  · 

science

(5)
11.05.2018 19:48:15
#55848 [+-] Piilota Suosittele

>>55846

On, ne syödään tarkkaan. Maikki-mummon herkkuhammas vippasee erittäin tehokkaasti vielä. Aukaise vaikka purkkapussi niin se on herkkunappihätä ;3

11.05.2018 19:57:29 | 19:57:51
#55854 [+-] Piilota Suosittele

>>55849

Ne oli oikeasti paskaa, niistä se Mortille tuli se oksennuskin aikoinaan. Hän nimittäin söi...

Olivat varmaan pilalla ;__;

12.05.2018 12:56:00 | 17:37:34
#56023 [+-] Piilota Suosittele

>>55842

Mulla on tänään sellainen olo että kaipaisin jännitystä elämään. :3 Ajattelin tässä että miten Maikki voi olla samaan aikaan niin kovis ja kuitenkin niin pehmeä ja börheä ja söpö, ja sit tuli mieleen että ei mua enää pelota että Maikki saa tietää että pidän häntä söpönä ;333

(Kuvasta näkyy miten veden löytäminen todellakin on jännittävämpää kuin kiposta juominen :3 )

[ 8 viestiä | ]