dolan dolan
fast and furious russia fast and furious russia
joulupukki joulupukki
Ihana hoitaja Ihana hoitaja
raggaus voiddi raggaus voiddi
ihana nainen ihana nainen
väsy väsy
Shitfielf Shitfielf
Öljymies Öljymies
Kevättä odotellessa Kevättä odotellessa
veetit ei o runkkinu tälle jonnena veetit ei o runkkinu tälle jonnena
Juna tulloo Juna tulloo
tänne ne vuodet katookin tänne ne vuodet katookin
panee ku kanit panee ku kanit
𝕭 𝕬 𝕭 𝖄 𝕷 𝕺 𝕹 𝕭 𝕬 𝕭 𝖄 𝕷 𝕺 𝕹
bondausta bondausta
Roomba karkas Roomba karkas
Ostin paitoja 2,5e/kpl ja pori jazz on paksu paita Ostin paitoja 2,5e/kpl ja pori jazz on paksu paita
joulun tunnelmaa ei voita mikään joulun tunnelmaa ei voita mikään
kyykkäys apu kyykkäys apu
Hurja kalastaja Hurja kalastaja
istuinpaikkanne, sir istuinpaikkanne, sir
krista kiurun paluu krista kiurun paluu
luki luge :D luki luge :D
 1 809 näyttökertaa, 1 viesti, 2.09 MB, 1 tiedosto, 03.05.2018 19:38:58
[ + 5 - | ]

Porukka runkkaa taas basessa

[11433] [daFwVIk.mp4] [2.09 MB] [600x598] [] []

overwatch

(19)  · 

cosplay

(73)  · 

mercy

 · 

vidya

 · 

paska

(483)  · 

tiimi

22.09.2024 09:40:43 | 09:41:56
#648646 [+-] Piilota Suosittele

Ow 1 oli kiva peli laneilla kun kaikki oli enemmän vähemmän kännissä. Ei vaa ollu meidän tiimissä tollasia mertsejä saatana, karvasia ja rumia nörttejä vaa.
Toiki saatto kyllä olla mies, joku animehomo luultavasti joka tykkää tyttöillä.

[ 1 viestiä | ]