Ow 1 oli kiva peli laneilla kun kaikki oli enemmän vähemmän kännissä. Ei vaa ollu meidän tiimissä tollasia mertsejä saatana, karvasia ja rumia nörttejä vaa. Toiki saatto kyllä olla mies, joku animehomo luultavasti joka tykkää tyttöillä.
[
1 viestiä
|
]
⭰
miltäs se teidän paska maistuu
66666
shit flag
Meiltä vain paskoja koruja
hyvä pylly
Hapsin ummetus
Paskat naamaan vaan
paska meemi
Näytti liian aidolta
ihana nainen
Nykyajan autot menee pirstaleiksi
Tarjosi karkkia
Ikiwanha yskän karkotus pierutaika
Ammattimies ollut asialla
olikin jotain muuta
Kerran jouduin kasaamaan ikean tuotteita, mutta en omia