Katalaa banettelua >:3 Katalaa banettelua >:3
haluakko puli kyppsä pivhi? haluakko puli kyppsä pivhi?
Kattokaa ny jumalauta mitä toi teki mun koneelle Kattokaa ny jumalauta mitä toi teki mun koneelle
uliuliuli uliuliuli
Kenway räppää Kenway räppää
Cynthia Ann Stephanie Lauper Cynthia Ann Stephanie Lauper
Urpo Urpo
ammuskelut ammuskelut
elukka elukka
Korvatillikka ja Alias Korvatillikka ja Alias
420 leegolas it :DDDD 420 leegolas it :DDDD
Samppakaljat rinnoille Samppakaljat rinnoille
Pupu Tupuna tapaa Mirrin Pupu Tupuna tapaa Mirrin
hehe hehe
Woah! Woah!
Kohta sattuu juhaa leukaan Kohta sattuu juhaa leukaan
Korvatillikan päiväuni Korvatillikan päiväuni
Hyvää hoshtaita! Hyvää hoshtaita!
I had a dream I was king :3 I had a dream I was king :3
Pöndet kävi keskustas Pöndet kävi keskustas
nuuh nuuh vittu nuuh nuuh vittu
Monskuun kavereita Monskuun kavereita
Kukas vittu se siinä on perkele Kukas vittu se siinä on perkele
H♂m♂ntai haastoi sinut taisteluun! H♂m♂ntai haastoi sinut taisteluun!
 942 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 03.05.2018 18:19:31
[ + 7 - | ]

Kannattaa siis ajaa pentalla

[11431] [tiedosto.jpg] [0.29 MB] [506x720] [] []
tiedosto.jpg

penta

 · 

mainos

(160)  · 

vanha

(68)
03.05.2018 22:51:54
#53505 [+-] Piilota Suosittele

>>53504 Itse omistan pentan merimoottorin ja se on vuodelta 83 ja ei tietääkseni mitään remonttia ole koskaan tehty. Silti lähtee käyntiin niin kuin uusi.

[ 2 viestiä | ]